eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSprzęt po gwarncjiRe: Sprzęt po gwarncji
  • Data: 2017-03-15 00:17:54
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Animka" napisał:

    > Chodziło mi szczególnie o szybkie psucie się głowic drukarek- szczególnie
    > w tych kobylach Brother.

    E tam, trafiłaś na paskudny egzemplarz albo zalewałaś jakimiś podejrzanymi
    atramentami (coś mi się kojarzą opowieści o zakupach tuszu w Sadyba Mall).
    Albo mnie się trafił wyjątkowy, bo od 8 lat grzecznie wszystko drukuje
    pomimo nienajlepszego traktowania z odłączaniem od prądu na kilka tygodni
    włącznie - w tym czasie nie mogła samooczyszczać głowicy. Ale za to tylko na
    tuszach ActiveJet, a nie na popłuczynach po 3 zł z (za przeproszeniem)
    Allegro.

    JoteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: