eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚrodowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala? › Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    Date: Wed, 05 Aug 2009 17:05:31 +0200

    Pszemol pisze:
    > Używam środowiska programistycznego Eclipse udostępnionego
    > w pakiecie firmy Altera do programowania procesora Nios II.
    > Środowisko ogólnie rzecz biorąc ładne i funkcjonalne, ale...
    >
    > Zauważyłem pewną wadę, nie wiem czy to bug czy zła konfiguracja.
    > Można się domyślać, że dzieje się tak bo program nie czyta
    > plików #include i nie rozwija tam zawartych dyrektyw preprocesora.

    Nakładki nie znam i nie będę instalował (Eclipse można powiedzieć znam)
    , ale preprocesor C jest tradycyjnie negatywnym przykładem, jak to
    bajzel wprowadza dla programistów i trudności dla konstrukcji narzędzi
    (np. IDE). Tak na dystans, wydaje mi się że to być może tak ma być, że
    możliwości narzędzia nie sięgają pełnego rozwijania makr preprocesora,
    gdyby tak było, nie pierwszy taki przypadek, nie ostatni.

    tyle przypuszczeń.
    pozdrawiam.