eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStart-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <54c9e264$0$6936$65785112@news.neostrada.pl> <mad5gt$vjf$1@dont-email.me>
    <54ca5af9$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
    <madun1$a1q$1@dont-email.me> <54ca833c$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf56f8$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf9842$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...net>
    <3uteqm1jgr87$.z1vfyy7b7lrg.dlg@40tude.net>
    <3xc900etvxvm$.ndzubwze6iaa$.dlg@40tude.net>
    <54d12213$0$24785$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 3 Feb 2015 20:46:40 +0100
    Message-ID: <x...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1422992801 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2196 89.77.179.152:57789
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555162
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 20:34:20 +0100, yabba napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:3xc900etvxvm$.ndzubwze6iaa$.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Tue, 3 Feb 2015 01:46:40 +0100, J.F. napisał(a):
    >>
    >>> Dnia Mon, 2 Feb 2015 21:32:51 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>>> Akurat hydraulika układów hamulcowych jeśli chodzi o tą nowoczesność to
    >>>> pozostaje na podobnym poziomie od dobrych 50 lat (jak pojawiły się
    >>>> układy
    >>>> dwuobwodowe).
    >>>> I przewody hamulcowe się tu wiele nie zmieniają - gumowe elastyczne i
    >>>> stalowe/miedziane puszczone po nadwoziu.
    >>>>
    >>>> Jakakolwiek przerwa w przewodzie hamulcowym i przestaje działać jeden
    >>>> obwód
    >>>> (obsługujący dwa koła po przekątnej samochodu).
    >>>
    >>> Niekoniecznie - czasem jedna os.
    >>
    >> No to jakieś starocie - kojarzę 126p i Ładę 2107
    >>
    >
    > Fiat Uno po lifcie ma podział na osie.

    Zdarzało się dawniej.
    Potem wykumali, że na krzyż jednak lepiej - Cinquecento już miało na krzyż.

    Inna sprawa, że co za różnica skoro i tak nie działa hamowanie drugim
    obwodem? :)
    Równie dobrze mógłby być jak w Syrenie - jeden obwód :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: