eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac? › Re: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: W <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
    Date: Wed, 8 Apr 2009 11:10:29 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <X...@l...at.home>
    References: <grhnla$t0h$1@inews.gazeta.pl> <grhogo$45g$1@inews.gazeta.pl>
    <grhpnp$ei7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-188-159.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239189029 8353 87.205.188.159 (8 Apr 2009 11:10:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Apr 2009 11:10:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/2006.08.24 Mime-proxy/2.1.c.0 (Win32)
    X-No-Archive: yes
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968131
    [ ukryj nagłówki ]

    SDD wystukał, co następuje:

    >
    > Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > news:grhogo$45g$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> Brak dodatkowych złotych, przy doładowaniach od 50zł wzwyż. I to chyba
    >> wszystko.
    >
    > Jeszcze mozemy dorzucic jednorazowa 3 zlotowa oplate na aktywacje uslugi
    > "Zbieraj minuty" - ktora raz polacona obowiazuje az do wyzerowanai konta
    > (czyli w praktyce, przy rozsadnym korzystaniu na zawsze).

    Wyzerowaniu konta czy minięciu okresu aktywnego konta (wydawało mi się, że
    to drugie)? Regulamin jest dziwny w tym zakresie... Raz mówi się o
    zawieszeniu połączeń wychodzacych a drugi raz o niemożnośi wykonywania
    połączeń...

    7. W przypadku zawieszenia połączeń wychodzących dla danego numeru MSISDN
    (numeru telefonu), usługa
    ,,Zbieraj Minuty w Play Fresh" zostaje wyłączona, a USytkownik traci
    przyznane minuty uzyskane w ramach
    usługi ,,Zbieraj minuty w Play Fresh".
    8. O ile USytkownik nie zleci dezaktywacji usługi ,,Zbieraj minuty w Play
    Fresh" dzwoniąc do konsultanta Obsługi
    Klienta pod numerem *500 lub *502, lub nie straci moSliwości wykonywania
    połączeń wychodzących, to staje się
    ona usługą stałą.


    --
    || Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: