-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!border2.nntp
.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Stary komputer nowy samolot - to tylko pozornie OT
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <r8ciqs$7ho$1$Janusz@news.chmurka.net> <r8cjpu$a1l$1@dont-email.me>
<5ea9d6de$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<r8clj4$mj8$1@dont-email.me>
<5ea9ddf7$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<r8coji$csn$1@dont-email.me>
<5ea9ed69$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<r8ds69$4r7$1@dont-email.me> <5eaa7f36$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<r8e0su$ur3$1@dont-email.me> <5eaa9024$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<r8e4ji$ks6$1@dont-email.me>
From: Zbych <a...@o...pl>
Date: Thu, 30 Apr 2020 13:48:24 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r8e4ji$ks6$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5eaabb08$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 37.128.124.190
X-Trace: 1588247304 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17344 37.128.124.190:42981
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:752924
[ ukryj nagłówki ]On 30.04.2020 11:08, heby wrote:
> Serio, dajesz wiarę że komplikacja CPU powoduje że coś nie da się
> zhackowac? Że większa przestrzeń adresowa przed czymś chroni?
Tak, wierzę że dołożenie zabezpieczeń sprzętowych i programowych do CPU
zwiększa szansę na wykrycie błędu i reakcję.
Równie dobrze mógłbyś mnie przekonywać że komplikowanie konstrukcji
windy przez dokładanie hamulców bezpieczeństwa jest bez sensu bo:
1. komplikuje konstrukcję i zwiększa ilość testów
2. hamulce mogą mieć błędy konstrukcyjne
3. hamulce marki Linux używane w windach towarowych to już w ogóle
tragedia, bo można je zablokować śrubokrętem. Co najwyżej można użyć
drewnianego klina wystruganego w garażu, bo pan Mieczysław pokrył go w
100% testami i ma na to papier.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.20 14:14 heby
- 30.04.20 14:15 heby
- 30.04.20 14:22 Grzegorz Niemirowski
- 30.04.20 14:23 Janusz
- 30.04.20 14:28 heby
- 30.04.20 15:30 Irek.N.
- 30.04.20 15:33 heby
- 30.04.20 15:37 Irek.N.
- 30.04.20 15:51 Irek.N.
- 30.04.20 15:53 Irek.N.
- 30.04.20 15:57 heby
- 30.04.20 20:03 Janusz
- 30.04.20 20:15 Janusz
- 30.04.20 20:28 Janusz
- 30.04.20 21:08 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- A jednak nie kondensatory
- Re: A jednak nie kondensatory
- odzysk z panela PV
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=