  • 11. Data: 2015-06-13 20:14:03
    Temat: Re: Stary telefon do internetu i działa!!!
    Od: s...@g...com

    > Mój 5-letni iPhone4 działa sporo dłużej niż 5 godzin :-)
    I nie latasz za ładowarką z paniką w oczach po dwóch godzinach?

    Przez pół roku miałem dotykowca służbowego z dwoma rdzeniami.
    A jak chciałem gdzieś zadzwonić to mnie szlag trafiał.
    A kupowanie telefony za 2kzł który nie może spaść na podłogę.
    Szkoda mi pieniędzy których nie mam:)

  • 12. Data: 2015-07-27 15:14:08
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 11.06.2015 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

    > Jak będę kupował kolejny telefon co powinien mieć
    > żeby CIUT lepiej chodził a nie stracił cudownej cechy
    > mojej obecnej Noki czyli DŁUGOTRWAŁEGO działania.

    Powinien mieć wymontowany ekran dotykowy, a wiadomosci
    odczytujesz przy pomocy swiecacyh sie diód w rytmie alfabetu Morse'a.

    P.