  • Data: 2010-03-15 13:51:06
    Temat: Re: Stluczka bez widocznych uszkodzen
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    kml pisze:

    > Uzytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisal w wiadomosci

    > Zdziwilbys sie ;)

    Zebys wiedzial, ze sie zdziwilem :) Zadzwonilem do ASO i kazali
    przyjechac. Mechanik mowil, ze nawet w tak pancernym aucie moglo sie cos
    pogiac w srodku bez oznak uszkodzenia na zewnatrz. Jeszcze nie wiem jak
    to finansowo chca rozwiazac (bo jak mam placic np. 200 zl za przeglad a
    potem ciagac sie z ubezpieczycielem to wole jechac do zwyklego
    mechanika), ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com