  • Data: 2014-09-26 12:56:45
    Temat: Re: Studzenie silnika
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    26 Sep 2014 07:59:12 GMT, Budzik

    > Chyba ze bedzie w nim siedział i czekał...

    Co to zmienia? Stoi ponad minutę to ma wyłączyć.

    Ale ciekaw jestem jak się ma do tego przepisu webasto. :P

    > Lewis ma racje - turbina nie wymaga tak długiego chłodzenia.

    Znajomy miał sąsiada co swoje Subaru Imprezę "chłodził" przez 10 minut pod
    domem. To tym bardziej śmieszne, że nawet jeśli ją pałował tak strasznie na
    Radzymińskiej, to prawie 2 minuty jechał osiedlowymi uliczkami gdzie nie
    można było jechać więcej jak 20/h.

    --
    Pozdor
    Myjk