  • 1. Data: 2012-08-05 21:20:20
    Temat: Re: Suzuki gsx 750 F
    Od: KRAW <wrota@_NOSPAM_onet.pl>

    piorun napisal

    > Witaj.
    > Mam suzuki gsxf 750 2005 kupiony w salonie i mam do niego polską instrukcję.
    > Według niej wymiany wyglądają następująco:
    > olej klasa API SF lub SG SAE10W-40 co 6 000 km
    > filtr oleju co 12 000 km
    > filtr powietrza co 12 000 km
    > regulacja gaźników co 12 000 km
    > świece co 12 000 km
    > luz zaworowy co 12 000 km

    > Osobiście stosuję się do tego (tylko filtr oleju zmieniam razem z
    > olejem) i wszystko pięknie chodzi.
    > Jeżeli potrzebujesz jakiejś konkretnej informacji to mogę zrobić skan
> [...]

    Witam ,wiem ze ten post jest dodany dość dawno ,jednak sprobuję
    ,interesuje mnie instrukcja do suzuki GSX 750 F .Kupiłem taki motocykl w
    zeszłym tygodniu z uszkodzonym silnikiem chciał bym wyszykowac go na
    przyszły sezon ,jezeli nie bylo by dla ciebe problemem udostepnienie to
    bede dozgonie wdzieczny .Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-08-05 21:57:46
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Zajrzyj na www.gsxf.pl

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++