  • 1. Data: 2012-08-06 19:07:01
    Temat: Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
    Od: Punge <r...@g...com>

    Zanim napiszę kilka słów od siebie, chciałbym poinformować, że kupiłem motocykl od
    "Maridera" z grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle. Oto jaki oferta przyciągnęła moją
    uwagę, kupując właśnie ten motocykl,

    http://net.bialystok.pl/~marider/Sale/Yamaha/index.h
    tml

    Motocykl jest przeze mnie użytkowany trzeci sezon i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Tak jak jego poprzedni właściciel gwarantował bardzo dobry stan techniczny, tak i ja
    teraz mogę. Zrobiłem nim niewiele bo około 6.5k km przez ten czas, głównie
    dojeżdżając do pracy + sporadyczne weekendowe wypady. W moim
    15-letnim stażu motocyklowym, mogę śmiało stwierdzić, że jest to najlepszy motocykl
    jaki kiedykolwiek posiadałem.

    W zeszłym roku wymieniłem zestaw napędowy, ogumienie na Michelin Pilot Power CT2
    (aktualny stan opon bdb), płyny itp. Wszystko serwisowane w salonie Uni-Car Yamaha w
    Bydgoszczy przy ulicy Modrzewiowa 7. Na życzenie dla potwierdzenia stanu
    technicznego mogę tam podjechać z potencjalnym kupującym lub też poprosić salon o
    wydruk historii serwisowej tego motocykla (faktury). Jest to jedyne miejsce, gdzie
    R1 była serwisowana.

    Do motocykla posiadam:

    - alarm z odpalaniem na pilota i czujnikiem wstrząsowym (2 piloty),
    - końcówka wydechu Micron,
    - oryginalna końcówka wydechu,
    - stalowe przewody hamulcowe,
    - komplet 2 bocznych crashpadów Y.E.C.
    - komplet crashpadów INTUITIVE,
    - tuningowe swiatło tylne LED - zintegrowane kierunkowskazy - firmy Clear
    Alternatives,
    - tuningowe diodowe kierunkowskazy Gregg's Flushmount,
    - nakładka na siedzenie pasażera w kolorze motocykla,
    - przyciemniane nakładki na przednią lampę,
    - lustrzana szyba Sportech w płomienie,
    - czerwone końcówki kierownicy,
    - tankpad Harris'a z logiem R1,
    - czerwone kapturki na wentyle :)
    - polerowane ranty + felgi malowane na zlecenie wg mojego poprzednika,
    - komplet narzędzi do motocykla,
    - komplet 2 oryginalnych kluczyków,
    - komplet dokumentów: owner's manual + service manual oraz YAMAHA safety riding tips,

    Aktualne zdjęcia dostępne pod adresem:
    http://dev-control.com/pic/index.php5?dir=RN09

    Przegląd techniczny, OC niedawno opłacone. Motocykl nie wymaga wkładu finansowego,
    aktualnie użytkowany.

    Więcej informacji n/t motocykla telefonicznie pod nr tel: 517 216 321 (dzwonić w
    godzinach 17-22) lub e-mail repunge gmail.com.

  • 2. Data: 2012-08-06 20:30:50
    Temat: Re: Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Punge" wrote...
    > Zanim napiszę kilka słów od siebie, chciałbym poinformować, że kupiłem
    > motocykl od "Maridera" z grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

    Kupiles czy ukradles? Chyba jestes poszukiwany skoro tak dokladnie zamazales
    tablice rejestracyjna. Nie zamnij jej dokladnie zakrywac jak jezdzisz
    motocyklem... nawet nie wiesz ile ludzi moze zobaczyc numery w ciagu tylko
    jednego dnia.

    --
    James

  • 3. Data: 2012-08-06 20:53:03
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamazales tablice rejestracyjna. Nie zamnij jej dokladnie zakrywac jak
    > jezdzisz motocyklem... nawet nie wiesz ile ludzi moze zobaczyc numery w

    Proceder podobny do "dziekuje" mowionego przez ludzi wysiadajcych z windy.

    Tmek

  • 4. Data: 2012-08-07 09:16:33
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Punge" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ---------

    z jakiego powodu motocykl był malowany??
    jaka cena??

    pzdr
    Piotr

  • 5. Data: 2012-08-07 16:28:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-06 19:07:01 +0200, Punge <r...@g...com> said:

> [...]
    >
    > Więcej informacji n/t motocykla telefonicznie pod nr tel: 517 216 321 (dz
    > wonić w godzinach 17-22) lub e-mail repunge gmail.com.

    Skoro to publiczna licytacja, zacznę od 12,99 zł.

    de Fresz

  • 6. Data: 2012-08-07 17:40:04
    Od: Punge <r...@g...com>

    Ja motocykla nie malowałem, poprzedni właściciel pisze o tym tutaj:
    http://net.bialystok.pl/~marider/Sale/Yamaha/index.h
    tml.

    Cena: 15k

  • 7. Data: 2012-08-08 12:02:59
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 17:40, Punge pisze:

    Czesc,

    no prosze, a jednak sprzedajesz :) Juz mi nawet na R1 forum wytkneli ze
    moja 2ex R1 wisi na Allegro - a tam moje motocykle znaja :) Co mnie
    cieszy - nikt zadnej lepszej RN09 w Polsce do tej pory nie zbudowal, no
    moze poza jedna ktora znam ( miala deko lepszy wynik na hamowni) ale
    tamta ma u wlasciciela dozywocie ;)

    Poza tym wiedzialem ze jak puscisz info na precle, to tradycyjnie ktos
    sie przypieprzy do byle czego. Oni "tak majom" :D

    Fajnie, ciesze sie ze bezawaryjnie przelatales ten czas choc myslalem ze
    wiecej nim nakrecisz :)

    > z jakiego powodu motocykl był malowany??

    Odpowiem na pytanie do mnie - zachcialo mi sie miec lakier ktory mieni
    sie w sloncu z dodatkiem perly i metalicu na wierzchu. Nie lubie szarych
    byle jakich motocykli, wszystkie moje ex czy obecne sa dobrze
    wyposazone, serwisowane i zadbane. A z lakierem to moja wlasna wydumka,
    podobnie jak kola i malowane w kolor lusterka i nakladka. Spokojna
    glowa, malowal ja profesjonalista za spore pieniadze a efekt sam mowi za
    siebie.

    > jaka cena??

    Za mala i tak jak na tak zadbane i dopracowane moto. Zwlaszcza patrzac
    jakie zakatowane szroty ludzie w Polsce sprzedaja.

    Nastepny wlasciciel mam nadzieje bedzie z niej rownie zadowolony, ze
    wszystkich moich R1-ek ta jezdzilo mi sie zdecydowanie najlepiej a i sie
    napracowalem zeby wsadzic do niej te dodatki z ktorych niektore sa nadal
    zalozone. Szczerze to bym ja nawet sam odkupil ale obecnie kase
    pochlania mi rehabilitacja po kolejnej operacji kolana.. :/ Pogadam z
    braciakiem, moze by ja wzial skoro sprzedalem mu jego ex F4i przed
    wakacjami :)

    Dla ciekawskich tu jest druga czesc galerii RN09 ze zdjeciami:

    http://tinyurl.com/y9ue7tb
    Pzdr

    PS: a jak ktos chce cos nowszego, to sprzedaje moja obecna R1 2009
    (RN22): http://tinyurl.com/btk6726 w ktora tez kasy nie zalowalem.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2012-08-08 12:50:33
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze by ja wzial skoro sprzedalem mu jego ex F4i przed wakacjami :)
    >
    > Dla ciekawskich tu jest druga czesc galerii RN09 ze zdjeciami:

    a masz może zdjęcia sprzed malowania?
    o gustach się nie rozmawia, ale... moim zdaniem oszepciłeś ten motocykl tymi
    płomieniami. chciałeś perły czy inne metalliki to przynajmniej kształt
    grafik trzeba było zostawić fabryczny :)
    takie jest moje zdanie (żeby nie było. gdyby była w oryginalnym malowaniu to
    już jechałbym z pieniędzmi w zębach po nią)

    pzdr
    Piotr

  • 9. Data: 2012-08-08 13:15:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PH napisał(a):
    > o gustach się nie rozmawia, ale...

    Nie znasz sie, przeciez Marider napisal, ze to najlepsza w Polsce R6!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2012-08-08 22:28:42
    Od: marider <2...@g...pl>

    > Nie znasz sie, przeciez Marider napisal, ze to najlepsza w Polsce R6!

    Ja wiem ze do tramwaja to niepodobne ale to R1 a nie R6. Taka roznica...
    Pokazesz mi lepsza RN09 w Polsce, to Ci flaszke wysle ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki