  • Data: 2021-04-29 16:37:58
    Temat: Re: Świat Cię potrzebuje
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

    > Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko
    > przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi
    > tylko będzie patrzał na tego przed nim.

    No takie sa samochody i jeszcze przez jakis czas beda, wiesz to przeciez
    bo sam jak reszta tych kmiotow masz spalinowe. Pozbyl bys sie ale wiesz,
    ze Twizzy nadaje sie na wozek do golfa albo na zakupy, a
    pelnowartosciowy elektryk nie spelnia twoich i twojej rodziny oczekiwan
    oraz jest za drogi.

    > Ale kółka też ma 4.

    i kierownice.