    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świat Cię potrzebuje
    Date: Wed, 5 May 2021 09:21:33 +0100
    <s5rla4$oqh$1$horizn@news.chmurka.net> <s69h96$jku$3@news.icm.edu.pl>
    <s6b60e$utu$3$horizn@news.chmurka.net> <s6c7v4$odi$1@news.icm.edu.pl>
    <s6e439$k32$1$horizn@news.chmurka.net> <s6ebs9$dmk$1@news.icm.edu.pl>
    <s6egc5$rb4$1$horizn@news.chmurka.net> <s6f7q2$ffp$1@news.icm.edu.pl>
    <s6ghid$15l$2$horizn@news.chmurka.net> <s6h9ds$3dd$1@news.icm.edu.pl>
    <s6rfj4$nol$2$horizn@news.chmurka.net> <s6s8fs$orl$1@news.icm.edu.pl>

    On 04/05/2021 20:49, ii wrote:

    > Nonsens. Chodziło wyłącznie o to, że kierowca spalinowego jest
    > ograniczony mentalnie bo nigdy nie znalazł się w nieco tylko odmiennej
    > sytuacji, że czuje co sąsiednie samochody emitują. Możesz to sobie
    > sprawdzić nawet w kabrio i będąc pieszym. No ale na razie jesteś
    > mentalnie skrzywiony. Dlatego właśnie postrzegasz sprawy inaczej niż się
    > mają.

    No, teraz sie zastanowmy chwile kto jest bardziej ekologiczny. Ja z
    dizlem euro6 czy ty albo koniu z flota samochodow pod domem skladajaca
    sie z jednego na wegiel i kilku spalinowych? I to jest najzabwniejsze,
    ze ci ktorzy sa najmniej ekologiczni najwiecej pisza o ekologii
    wytykajac innym jakie to oni maja zakute lby albo jakimi hejterami sa
    gdy nie kupuja tego co mowisz. Kupiles sobie auto bez drzwi, ktore
    spelnia ta sama funkcje co elektryczna hulajnoga i masz pretensje, ze
    smierdzi (moze to pot?), jest glosno, wieje wiatr i jestes wystawiony na
    promieniowanie UV, cieplo i zimno na przemian, a na sam koniec piszesz,
    ze to ja mam problem. Nie, to nie ja mam problem. Dopoki nie stane w
    korku z jakims dymiacym na wszystkie mozliwe kolory starym smietnikiem
    to nic nie czuje, co wiecej ty tez nic nie czules dopoki sobie nie
    kupiles Twizzy i nie zaczales sobie wkrecac, ze jestes eko.

    > A Tobie nie?

    Owszem, ale nie robie z tego problemu. Przejade kilka km i przestaje.