  • Data: 2022-01-23 23:08:30
    Temat: Re: Sylwester marzeń
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    I bardzo dobrze że nie głosowałeś.

    Człowiek który nie zna programu/poglądów politycznych nie interesuje
    się/nie potrafi znaleźć ich np. w necie a tylko potrafi NARZEKAĆ nie
    powinien mieć prawa wyborczego.

    Chcesz mnie przekonać do głosowania na siebie obrażając mnie? Jesteś
    głupcem. Nie głosowałem, bo nie miałem na kogo. Na folksdojczów z PO,
    kontynuatorów komunistycznych zbrodniarzy SLD i ZSL? Czy może na
    Konfederację, w której prócz dwóch sensownych i godnych szacunku Winnickiego
    i Bosaka reszta to dziwadła, albo głupcy. Najbliżej było mi do Kukiza, ale
    nie podobał mi się ich udział/współpraca z Dudą w zawetowaniu ustaw
    sądowych. Tak więc moja decyzja była całkiem świadoma. Daruj sobie więc te
    opinie wygłaszane Ex cathedra, bo brakuje Ci kompetencji.

    Bzpzdr