    From: "Wojciech \"Spook\" Sura" <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Synchronizacja katalogów
    Date: Fri, 05 Aug 2011 15:32:01 +0200

    Dnia 05-08-2011 o 11:49:22 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojciech "Spook"
    > Sura"
    >
    > Zakładasz, że metadane zawsze będą odpowiadać sytuacji rzeczywistej.
    > Co dalece nie zawsze jest prawdą.

    Chodzi Ci o poleganie na datach plików zapisanych w indeksie?

    Oczywiście w grę zawsze wchodzi porównywanie ich zawartości, jednak
    wówczas użytkownik przy każdej zmianie musiałby decydować sam, co zrobić z
    taką parą, co na dłuższą metę byłoby niezbyt wygodne (a proces analizy
    byłby piekielnie wolny). Jeśli proces synchronizacji ma być
    zautomatyzowany (i możliwy na nieprzygotowanych do tego wcześniej
    katalogach), to trzeba przyjąć jakieś słabsze lub silniejsze założenia. Ja
    zakładam, że do synchronizowanych katalogów nie dobierał się żaden wannabe
    hacker i daty utworzenia i modyfikacji odpowiadają faktycznemu stanowi
    tych plików.

    Jeśli masz lepszy pomysł, to rozwiń go proszę, bo chętnie zaimplementuję
    bardziej wiarygodny mechanizm. W przeciwnym wypadku będę musiał pozostać
    przy danych zapisanych w systemie plików.

    Pozdrawiam -- Spook.