  • 21. Data: 2013-10-07 11:12:43
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-07 08:41, Artur Maśląg pisze:

    > A coś się miało poprawiać? Masz kolejne udokumentowane
    > przypadki?

    nic się nie musi poprawiać. Jak lekarz wytnie ci wątrobę zamiast
    wyrostka to niech dalej pracuje w tym zawodzie, bo trzeba minimum ile
    udokumentowanych przypadków? 10?
    Wiem, z lekarzem zły przykład, jak "elektryk" podłączy ci fazę na bolec
    i wiadomo że nie ma nawet podstawowej wiedzy, to niech dalej robi
    elektrykę, skoro nikogo jeszcze nie zabiło, dopiero jedna osoba to
    nagłośniła a kilka innych nie.
    Wiem, wiem, elektrykowi czy lekarzowi dobiorą się do dupy, a za FR nikt
    odpowiedzialności nie poniesie. Jak mój pracownik coś spierdoli to
    odpowiadam całym swoim majątkiem (lub polisą jeśli wystarczająco wysoka)
    - ale odpowiedzialność nie dotyczy wszystkich w tym kraju...

    Łukasz

  • 22. Data: 2013-10-07 11:16:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 09:56, Krzysztof 45 pisze:

    > Widocznie nie każdy je zna,

    Trudno.

    > z tobą włącznie.

    Błądzisz :>

    > Udowodnij.

    Sam to udowadniasz.

  • 23. Data: 2013-10-07 11:29:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:12, dddddddd pisze:

    > nic się nie musi poprawiać.

    Cóż, jakoś szalejących przypadków błędnego namierzenia delikwenta
    nie odnotowano, ba pms jakoś też starociami waniajet. Ludziom się
    znudziło, czy naprawdę sprawy się jednostkowe i łatwe do wyjaśnienia?

    > Jak lekarz wytnie ci wątrobę zamiast
    (...)
    > Wiem, z lekarzem zły przykład,

    Dobrze, że sam na to wpadłeś:>

  • 24. Data: 2013-10-07 11:35:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-06, masti <g...@t...hell> wrote:

    > Minister finansów nie ma nic do tego. Ale dałeś się złapać na chwytliwe
    > hasełka o planowaniu przychodów z mandatów. Tylko jak inni nie sprawdziłes
    > o co chodzi.

    No dobra wpisali se pirazydrzwi i swoje marzenia w ten budzet. Skoro bylo
    nichuchu do wykonania to po co wpisywali? Zeby dla tych teorytycznych 1,5mld
    przychodu zrobic realnych 1,5mld wydatkow a pozniej zdziwko, ze deficyt?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-10-07 11:44:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Oct 2013 09:35:15 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > bylo nichuchu do wykonania to po co wpisywali? Zeby dla tych
    > teorytycznych 1,5mld przychodu zrobic realnych 1,5mld wydatkow a pozniej

    ale sprawdzałeś ile było w poprzednich latach?
    A dlaczego? może właśnie dlatego, żeby ładnie wyglądało w ogólnym
    rozrachunku. nie wiem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-10-07 11:59:23
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-07 11:29, Artur Maśląg pisze:

    > Cóż, jakoś szalejących przypadków błędnego namierzenia delikwenta
    > nie odnotowano, ba pms jakoś też starociami waniajet. Ludziom się
    > znudziło, czy naprawdę sprawy się jednostkowe i łatwe do wyjaśnienia?

    bo większość jednak wie że mogła przekroczyć prędkość...

    > (...)
    >
    > Dobrze, że sam na to wpadłeś:>

    przykład może nie najlepszy, ale zasada ta sama - są równi i równiejsi.
    I nie dotyczy to tylko fotoradarów, a całej działalności rządu i służb
    podległych.

    Łukasz

  • 27. Data: 2013-10-07 12:16:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:59, dddddddd pisze:

    > bo większość jednak wie że mogła przekroczyć prędkość...

    A co to ma do rzeczy? W ciemno płacą mandaty z miejsc, w jakich nie
    byli? To się kupy nie trzyma.

  • 28. Data: 2013-10-07 12:25:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-07 12:16, Artur Maśląg pisze:

    > A co to ma do rzeczy? W ciemno płacą mandaty z miejsc, w jakich nie
    > byli? To się kupy nie trzyma.

    ale kto mówi że nie byli?

    Łukasz

  • 29. Data: 2013-10-07 12:28:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Cóż, jakoś szalejących przypadków błędnego namierzenia delikwenta
    >nie odnotowano, ba pms jakoś też starociami waniajet. Ludziom się
    >znudziło, czy naprawdę sprawy się jednostkowe i łatwe do wyjaśnienia?

    A jakby tak ciebie zle namierzyli to polecisz do gazety ?
    Czy grzecznie zaplacisz, bo przeciez system sie nie myli.

    W obu przypadkach sie o tym nie dowiemy.

    J.

  • 30. Data: 2013-10-07 12:33:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-10-06, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    >1,5mld
    >przychodu zrobic realnych 1,5mld wydatkow a pozniej zdziwko, ze

    Deficytu jest na 50mld a nie na 1.5.

    A 1.5mld ... 5 mln na FR, 14 tys zl dziennie, 68 mandatow po 200 zl
    ... rozsadny szacunek bym powiedzial
    Przy czym w tym roku nie jest juz tak jawnie wpisana w budzet jak w
    poprzednim, wiec nie wiem czy faktycznie tylu jest.

    Aczkolwiek byly juz zeszloroczne wyniki i mozna bylo skorygowac do
    rzeczywistosci ... co nie znaczy ze tego nie zrobiono.

    J.