  • 1. Data: 2010-02-01 12:02:58
    Temat: Re: Szpera realizowana przez hamulec
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 lut 2010 o 11:47 GMT, Mikolaj Rydzewski napisał(a):

    > Byłem na nartach właśnie (Obertauern), droga dojazdowa przez spory
    > odcinek (kilka km) prowadziła ostro pod górę. Przez dwa dni droga była
    > biała i jadąc cały czas czułem jak koła się ślizgają. Rozumiem, że w
    > takiej sytuacji ww ficzer ciągle by dohamowywał jedno z kół? I co wtedy
    > z przegrzaniem/zużyciem hamulców?

    Jakbys caly czas jechal jedna strona samochodu po lodzie, a druga po
    wiekszej przyczepnosci, to zgadza sie, caly czas jedna strona bylaby
    przyhamowyana, ale raczej praktycznie, raz jedno kolo wpada w uslizg, raz
    drugie, do tego jezeli jest ESP to bedzie on kontrolowal moc silnika, i
    zwalnial "gaz"

    Pozdrawiam
    Brzezi