    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-Mobile - Frii - pół roku/rok ważności konta
    Date: Mon, 29 Aug 2022 11:24:50 +0200

    Sun, 28 Aug 2022 09:35:45 +0200, w <tef5me$f08$1@gioia.aioe.org>, dantes
    <d...@q...com> napisał(-a):

> [...]
    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/t-mobile-bez-limitu-za-1-zl-dziennie-koniec-
    promocji>

    > Doładowywałeś za min 20 PLN...

    Nie, wystarczy za 5zł. Tylko trzeba poczekać aż system przetrawi odpowiedni
    punkt regulaminu :)

    "2.16. W okresie korzystania z Oferty doładowanie konta skutkuje ustawieniem
    nowej Ważności Konta, która wynosić będzie 365 dni."

    Sobie wkleję tutaj jakbym znowu zapomniał.