  • 1. Data: 2022-08-27 18:23:56
    Temat: T-Mobile - Frii - pół roku/rok ważności konta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jakie są te aktualne zasady w taryfie Frii z uruchomionym pakietem 1zł/dzień?
    Po każdym wykonanym połączeniu ważność konta przedłuża się o pół roku?

    Zdezaktywowały mi się wychodzące, aziś mi T-Mobile wysłał mi pogróżki, że o
    północy okradną moje konto ze środków :)

  • 2. Data: 2022-08-27 19:08:17
    Temat: Re: T-Mobile - Frii - pół roku/rok ważności konta
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.08.2022 o 18:23, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >

    > Zdezaktywowały mi się wychodzące, aziś mi T-Mobile wysłał mi pogróżki, że o
    > północy okradną moje konto ze środków :)

    Jebać prepajdowców! :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2022-08-27 21:14:23
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    >

    > Zdezaktywowały mi się wychodzące, aziś mi T-Mobile wysłał mi pogróżki, że o
    > północy okradną moje konto ze środków :)

    Takie coś znalazłem w necie:

    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/t-mobile-bez-limitu-za-1-zl-dziennie-koniec-
    promocji>

    Może się przyda.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2022-08-27 21:55:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Aug 2022 21:14:23 +0200, w <tedqeg$137g$1@gioia.aioe.org>, Grzexs
    <g...@w...plx> napisał(-a):

    > Takie coś znalazłem w necie:
    > <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/t-mobile-bez-limitu-za-1-zl-dziennie-koniec-
    promocji>
    > Może się przyda.

    Cóż, ja mam aktywne :)
    Tylko nie mogę sobie przypomnieć jak zrobiłem sobie te 180 czy 360 dni ważności
    konta.

  • 5. Data: 2022-08-28 09:35:45
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 Aug 2022 21:55:54 +0200, r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    promocji>

    > Cóż, ja mam aktywne :) Tylko nie mogę sobie przypomnieć jak zrobiłem
    > sobie te 180 czy 360 dni ważności konta.

    Doładowywałeś za min 20 PLN...

  • 6. Data: 2022-08-29 11:24:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Aug 2022 09:35:45 +0200, w <tef5me$f08$1@gioia.aioe.org>, dantes
    <d...@q...com> napisał(-a):

    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/t-mobile-bez-limitu-za-1-zl-dziennie-koniec-
    promocji>

    > Doładowywałeś za min 20 PLN...

    Nie, wystarczy za 5zł. Tylko trzeba poczekać aż system przetrawi odpowiedni
    punkt regulaminu :)

    "2.16. W okresie korzystania z Oferty doładowanie konta skutkuje ustawieniem
    nowej Ważności Konta, która wynosić będzie 365 dni."

    Sobie wkleję tutaj jakbym znowu zapomniał.

  • 7. Data: 2022-09-03 12:39:19
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 29 Aug 2022 11:24:50 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    promocji>

    > Nie, wystarczy za 5zł. Tylko trzeba poczekać aż system przetrawi odpowiedni

    Niesamowite. Ja zszedłem do 10,00 PLN, bez "trawienia", i przez 1 rok
    "leciałem" na lejku... 5 MB...

    > "2.16. W okresie korzystania z Oferty doładowanie konta skutkuje ustawieniem
    > nowej Ważności Konta, która wynosić będzie 365 dni."
    >
    > Sobie wkleję tutaj jakbym znowu zapomniał.
    No to Ci nie mażę...
    ;)