  • Data: 2009-11-16 16:50:55
    Temat: Re: TOMTOM RIDER II - opinie, pytania
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miecio" wymiata melbuksów na całej szerokości jezdni:

    > Jestem w pracy 24h/dobę (i muszę mieć stały dostęp do telefonu). Muszę też
    > wiedzieć kto dzwoni oraz mieć dostęp do książki telefonicznej (z tego
    > względu odpadają wszelkie zestawy słuchawkowe).
    >
    > Moje pytanie jest takie:
    > - Jak sprawdza się TOMTOM RIDER 2 jako zestaw "głośnomówiący" do telefonu?
    > - Czy można swobodnie prowadzić rozmowę tak przy prędkości do 100km/h?

    Muszę Cię zmartwić! TOMTOM RIDER 2 nie spełni Twoich oczekiwań. Ale podobno
    TOMTOM KAMIKADZE 3 daje możliwość prowadzenia wideokonferencji przy
    prędkości 200km/ha, a po zainstalowaniu odpowiednich pluginów (wersja Profi)
    można jeszcze trzepać kapucyna ;-)

    Zdroofka Johnny