  • 1. Data: 2009-01-05 20:38:28
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Daniel <D...@g...com>

    Cały dzień biłem się z myślami. Każdy pisze że blokada jest super i
    OK. Że my młodzi gniewni jesteśmy źli i nie rozumiemy TP. To jest moja
    ostatnia wypowiedź zatem napiszę krótko.
    - Jestem niezadowolony z tego JAK TP WPROWADZIŁA TĄ USŁUGĘ A NIE ŻE
    WPROWADZIŁA
    - Lubie jak ktoś PRZESTRZEGA REGULAMINU
    - Lubię jak MAM WYBÓR
    - NIE JESTEM ZWYKŁYM "ZJADACZEM CHLEBA"
    A to mi zostało odebrane.
    życzę powodzenia i mogę się założyć że jak komuś kto tak ładnie pisze
    o tej usłudze zostanie zablokowany jeden serwis z którego korzysta
    zrozumie mnie wtedy.
    Firmie TP życzę lepszej bazy, lepszej Hurtowni danych, lepszego
    podejścia do klienta, dużych zysków i mniej myślących abonentów -
    wtedy mniejsze kłopoty są.

    Za wszelkie słowa które kogoś obraziły przepraszam.

    Dziękuję za uwagę

    Z poważaniem
    Daniel Janicki