    From: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: TPMS
    Date: Tue, 3 Dec 2019 10:41:57 +0100

    > Nie i po prawdzie nie wiem. Z przodu pokazuje mi 0.1 bara mniej niż
    > napompowałem 2 tyg wcześniej na stacji, ale różnice dochodzą do 0.4
    > barów w zalezności jak mocno koło/opona jest nagrzane.

    Te cisnieniomierze na stacjach to pokazuja wszystko tylko nie
    prawidlowe cisnienie, nie jestem pierdolniety zeby zwracac uwage na
    roznice 0,1 bara ale juz 0,5 miedzy cisnieniomierzami robi sie slabe.
    Stad moje pytanie o kalibracje TPMS bo zalatwiloby to problem
    rozkalibrowanych cisnieniomierzy raz na zawsze.

    --
    Pozdr!
    Rogal