  • 1. Data: 2009-01-01 10:42:03
    Temat: Re: TV LCD < 1500zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Tak jak każdy monitor, przy czym na lcd desktop czytać najlepiej w
    > natywnej.

    Oczywiście, co nie znaczy że każdy lcd ma akurat taką rozdzielczość.

  • 2. Data: 2009-01-01 11:46:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.01.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Oczywiście, co nie znaczy że każdy lcd ma akurat taką rozdzielczość.

    Czemu zacytowałeś wszystko a specjalnie wyciąłeś 1 linie?

    Ten samsung co go nie zacytowałeś akurat taka ma. Rozmowa była o
    konkretnym modelu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-01-01 17:52:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Czemu zacytowałeś wszystko a specjalnie wyciąłeś 1 linie?
    >
    > Ten samsung co go nie zacytowałeś akurat taka ma. Rozmowa była o

    Domyślam się, ale początkowo zrozumiałem że pisząc o wszystkich na
    wszystkich też każesz ustawić tą rozdzielczość.
    Za bardzo zakręciłeś swoją wypowiedź.