  • 1. Data: 2009-01-01 10:43:38
    Temat: Re: Tuner telewizyjny w dekoderze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:gjget1$6d9$1@node1.news.atman.pl...

    > Aha i jeszcze jedno. Programy HDTV z satelity sa zazwyczaj kodowane. Jak
    > do tej pory nie spotkalem sie z combo satelitarno naziemnym z mozliwoscia
    > wlozenia karty dekodujace lub zewnętrznego modułu dostępu warunkowego CAM
    > HD.

    Co?
    A technomate to pies?

  • 2. Data: 2009-01-01 16:29:02
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Co?
    > A technomate to pies?

    Nie pies, moglem o czyms nie wiedziec. Wyraznie chyba napisalem, ze ja
    sie nie spotkalem, a jak wiedziales cos wiecej to trzeba bylo zabrac
    glos w dyskusji.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-01-01 17:54:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie pies, moglem o czyms nie wiedziec. Wyraznie chyba napisalem, ze ja sie
    > nie spotkalem,

    Bez jaj, ile znasz tunerów combo HD?
    Technomate to najpopularniejszy z nich, przy okazji najtańszy.

    A tak szczerze mówiąc, to jakie znasz tunery combo HD bez CI?
    Bo ja nie twierdzę, że takich nie ma, ale o takim nie słyszałem.