-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 17 Jan 2011 11:13:52 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
References: <1...@f...googlegroups.com>
<iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
<1...@f...googlegroups.com>
<igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
<igieb2$cr8$1@news.onet.pl> <4d2cc4b1$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3P52JZ$02e@mike.oldfield.org.pl>
<4d2e199c$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2eda0c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4d3027fb$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <4d341766$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.116.43.34
X-Trace: 1295259494 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 195.116.43.34:49948
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2343369
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-14 21:45, Robert Rędziak wrote:
> On Fri, 14 Jan 2011 11:35:38 +0100, Yans van Horn<y...@n...spam>
> wrote:
>
>> Oni jadą _seryjnym_ M3 z najwyraźiej niezbyt dużym budżetem a ścigają z
>> kim ? MZ ten wynik o czymś świadczy...
>
> Ściganie się seryjnym M3 wymaga i tak niezłego budżetu, żeby tę
> trójkę utrzymywać w stanie zdatnym do szybkiej jazdy.
Zdefiniuj niezłego ?
Jeśli pomienimy dzwony, to zuyżywającym elementem będą hamulce,
zawieszenie, przeniesienie napędu...
Elementy zawieszenia nie odbiegaja specjalnie cenowo od wersji dla
standardowych E36.
Zwłaszcza jesli weźmiemy pod uwagę części innych producentów...
> Budowa
> Agrupy zapewne jest po prostu nieopłacalna (bo wcale bym się nie
> zdziwił, gdyby za te pieniądze dało się wyszykować przynajmniej
> R3, jeśli nie N4).
Nie twierdzę, że będzie tanio.. Bazowy samochód jest napewno droższy od
reszty.
>> Może udałoby się im postarać o sponsoring BMW i wystartować np. E90 M3.
>
> Może poczytałbyś najpierw załącznik J? Paragraf 5.1.8.3 polecam.
Który artykuł ? Masz na myśli zwężkę przed turbosprężarką ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.11 21:43 Adam Płaszczyca
- 17.01.11 23:16 Lucjan
- 17.01.11 23:20 Cavallino
- 18.01.11 15:34 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.01.11 17:50 Cavallino
- 18.01.11 19:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.01.11 20:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- co to za obcęgi? [OT]
- Rondo :)
- Jeżeli ktoś rozpędza BMW na drodze publicznej do 250 km/godz. to tworzy narzędzie zbrodni
- parkowanie tyłem
- Rozmiar opony
- Dlaczego bede jezdzil samochodem do centrum?
- Zermatt
- "25 zł/100 i śmiejesz się z elektryków"
- Taniej niż 1,27zł za kilowatogodzinę prądu?
- dojehałem w jednym kawałku
- Apteczka wg DIN 13164
- Polskie Obserwatorium Bezpiecze?stwa Ruchu Drogowego (POBR) mapa wypadk??w
- Department of Government Efficiency Europe, EU is made of Elon Tesla
- ostrość hamulców
- gdzie kupujecie OC
Najnowsze wątki
- 2025-05-31 co to za obcęgi? [OT]
- 2025-05-30 Rondo :)
- 2025-05-30 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-05-30 Warszawa => Senior C++ Developer (analiza numeryczna i modelowanie) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=
- 2025-05-30 Warszawa => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-05-30 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-05-30 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-05-30 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-05-30 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-05-30 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-05-30 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-05-30 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-05-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=