  • 41. Data: 2013-01-29 14:59:17
    Temat: Re: Tablet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-29, o godz. 13:45:05
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)

    No to masz kartę np. 32GB. A potem podłączasz na chwile do komputera
    czy ściągasz po sieci. Albo grasz streaming. Nie wyobrażam sobie
    traktowania tableta jako banku danych do trzymania muzyki czy zdjęć. Bo
    po co właściwie?

    > Nie zawsze sie zaprzepaszcza
    > http://pc1.pl/produkt/4031/Pendrive-Kingston-16GB-Da
    taTraveler-Micro.html?ref=g67

    Mam takich ze setkę - rozdaję pracownikom na dane. Nadal to jest coś
    sterczące z gniazda tableta. Pomijając już to że prawie żaden tablet
    nie ma pełnowymiarowego USB więc trzeba kabelek podpinać. Sensowniejsze
    jest już kilka kart miniSD.

    Zdrówko

  • 42. Data: 2013-01-29 16:15:52
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 22:10:05 +0100, Krystek napisał(a):

    > HUAWEI?

    Robi takie wypasione tablety?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 43. Data: 2013-01-29 18:40:47
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-29 16:15, ALEX Alpha MR pisze:

    > Robi takie wypasione tablety?

    <http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatur
    es.do?pinfoId=3415&directoryId=5011&treeId=3290&tab=
    0>
    - na tym Aero2 powinno ruszyć.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 44. Data: 2013-02-02 17:51:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" ke1rio$udq$...@n...task.gda.pl

    > - w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz procka i
    512MB RAM?)
    > - 7"
    > - GPS
    > - modem 3g kompatybilny z AREO

    IMO 3G to obecnie prehistoria. :) Raczej celuj w LTE.

    > - wejście jack obsługujące piloty
    > - najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
    > - wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty

    > mile widziane
    > - 2x USB
    > - dualsim
    > - DVB-T
    > - dobra kamera
    > - dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
    > - wyjście na zewnętrzną antenę

    BT 3 nie chcesz?

    Ale co to za antena? TV, WiFi, 3G/4G?...

    Ja chcę taki:

    -- odbiornik GPS (jakiś solidny, jak w nowych
    komórkach, nie zaś gówniany, jak w Garminach)
    -- czujnik położenia/przyśpieszenia
    -- LTE (czyli chyba 4G)
    -- dualSIM (także do rozmów, nie tylko do danych)
    -- WiFi a/g/n (włącznie z APkiem WiFi)
    -- BT 3
    -- HDMI
    -- ekran pojemnościowy o przekątnej 10" (może być nieco
    więcej) o dużej (minimum 1024 na 800) rozdzielczości
    -- Gorilla Glass (lub coś podobnego)
    -- brak sprzętowej kalwiatury
    -- duży akumulator (taki na 10 godzin pracy w pełnym obciążeniu)
    -- ładowany bezprzewodowo
    -- 16 GB ,,dysku'' (lub więcej)
    -- 1 GB RAMu (lub więcej)
    -- ARM czterordzeniowy, 1.5 GHz (lub lepiej)

    Oczywiście Android. DVB-T może być, ale raczej rzadko oglądam TV.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2013-02-02 19:23:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Lut, 17:51, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "PlaMa" ke1rio$u...@n...task.gda.pl

    > IMO 3G to obecnie prehistoria. :) Raczej celuj w LTE.

    Tu chodzi o bezplatny internet (strony sie wygodnie przeglada, nawet
    filmy da rade, odvzekujac kilka minut zeby porzadnie sie zbuforowaly)
    dostepny do 2016r.

  • 46. Data: 2013-02-03 00:13:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" b...@u...goog
    legroups.com

> [...]

    : Tu chodzi o bezplatny internet (strony sie wygodnie przeglada, nawet
    : filmy da rade, odvzekujac kilka minut zeby porzadnie sie zbuforowaly)

    Aero2 nie ciągnie po LTE? Ciągnie. Wkrótce ma być wysyp urządzeń z LTE.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2013-02-03 09:59:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 00:13, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" b...@u...goog
    legroups.com

> [...]
    > : dostepny do 2016r.
    >
    > Aero2 nie ciągnie po LTE? Ciągnie. Wkrótce ma być wysyp urządzeń z LTE.

    Aero przejdzie na LTE w 2016 (o ile oni beda dawac wtedy pozniej
    darmowy internet i o ile wogole ktos bedzie go dawac).
    Jesli ktos chce obecnie wlozyc karte sim do ktoregos urzadzenia i
    "zapomniec" korzystajac bezplatnie po prostu z internetu, to obsluga
    czestotliwosci 900 jest dla niego najwazniejsza i wcale nieczesto
    wystepujaca w urzadzenaich i modemach.

    Nexus 7 obsluguje naprzyklad
    Standard GSM 850 900 1800 1900
    Standard UMTS : 850 1700 1900 2100

    LTE jest obecnie nadawane na 1800, ale sa plany na 2100 i 2600 -
    zapamietalem z roznych notek internetowych.

    Jesli ktos chce teraz i natychmiast korzystac z Aero2, to nie bedzie
    sie zastanawial co za 3 lata bedzie na ewentualnym darmowym dostepie.

    A bazujac na dotychczasowych doswiadczeniach, dostawca wybierze taka
    czestotliwosc, zeby jak najmniej urzadzn ja obslugiwalo w chwili
    wdrozenia.

  • 48. Data: 2013-02-03 10:55:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Aero przejdzie na LTE w 2016 (o ile oni beda dawac wtedy pozniej
    > darmowy internet i o ile wogole ktos bedzie go dawac).
    Dość ciekawa teza, biorąc pod uwagę że obecnie 3 lata to całą wieczność w
    technologiach ;-)
    Nie mówię, że tak nie będzie, ale na pewno nie twierdziłbym, że "na pewno".
    Co do BDI, nie ma to żadnego związku

> [...]
    > "zapomniec" korzystajac bezplatnie po prostu z internetu, to obsluga
    > czestotliwosci 900 jest dla niego najwazniejsza i wcale nieczesto

    To może są różne Nexusy, bo ten mi znany jak najbardziej obsługuje 900
    MHz/3G
    http://www.google.com/nexus/7/specs/

    > LTE jest obecnie nadawane na 1800, ale sa plany na 2100 i 2600 -
    > zapamietalem z roznych notek internetowych.

    800 MHz jest w następnej kolejności. Na 2100 w najbliższym czasie nic się
    nie zmieni, a o 2600 sam dywagowałeś powyżej ;-)

> [...]
    >
    > A bazujac na dotychczasowych doswiadczeniach, dostawca wybierze taka
    > czestotliwosc, zeby jak najmniej urzadzn ja obslugiwalo w chwili

    A to już jest bardzo ciekawa teza. Przekładając na język polski -
    przedsiębiorca wydaje kupę kasy na to, żeby nic na tym nie zarobić.

    Wszystkie nowe technologie/pasma są uruchamiane wtedy, gdy w dotychczas
    używanych jest tłok, a operator zaczyna ponosić straty związane z brakiem
    możliwości obsługi klientów.

  • 49. Data: 2013-02-03 12:46:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 10:55, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Dość ciekawa teza, biorąc pod uwagę że obecnie 3 lata to całą wieczność w
    > technologiach ;-)
    > Nie mówię, że tak nie będzie, ale na pewno nie twierdziłbym, że "na pewno".

    http://jdtech.pl/2011/12/aero2-36-miesiecy-liczymy-o
    d-dzis.html

    4 września 2012 Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję
    odsuwającą o 2 lata moment uruchomienia sieci LTE 2,6 GHz jednocześnie
    wydłużając okres działania bezpłatnego dostępu do Internetu o te 2
    lata. Oznacza to, że usługa będzie działać w paśmie UMTS 900 MHz o 24
    miesiące dłużej: do 21 grudnia 2016 roku.

    > Co do BDI, nie ma to żadnego związku

    > To może są różne Nexusy, bo ten mi znany jak najbardziej obsługuje 900
    > MHz/3Ghttp://www.google.com/nexus/7/specs/

    Byc moze sa rozne

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/googlenexus732gb/
    Asus-Google-Nexus-7-32GB.html

> [...]
    >
    > A to już jest bardzo ciekawa teza. Przekładając na język polski -
    > przedsiębiorca wydaje kupę kasy na to, żeby nic na tym nie zarobić.

    Wlasciciel Aero2 traci przy zaspokajaniu potrzeb na bezplatny
    internet.
    Zarabiaja na platnym.

  • 50. Data: 2013-02-03 12:52:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 03:46:13 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Byc moze sa rozne
    >
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/googlenexus732gb/
    Asus-Google-Nexus-7-32GB.html

    Nie, różne są tylko strony. Przy czym nie wiem jak Ty, ale ja tam
    wierzyłbym stronie producenta. Choćby dlatego, że niezgodność towaru z
    umową obowiązuje w całej UE, a europejskie Nexusy są wysyłane z terenu
    Europy. Czyli bład na stronie googla oznacza możliwość zwrotu towaru.
    Bład na stronie mgsm nie oznacza dokładnie nic.

    > Wlasciciel Aero2 traci przy zaspokajaniu potrzeb na bezplatny
    > internet.
    > Zarabiaja na platnym.

    To jest trzeci rodzaj prawdy. Własciciel Aero2 zarabia na tym miliony,
    które musiałby wydać na zapłacenie za koncesję (w języku urzędowym za
    przydział pasma, bo koncesji już nie ma). Czyli obywatele nie wzięli od
    firmy kasy za zawłaszczenie wspólnego dobra, za to obywatele mają dostęp do
    netu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.