    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet 10' z wbudowanym LTE do ~1500zł, który?
    Date: Tue, 1 Dec 2020 21:21:49 +0100

    skąd wiesz że cokolwiek targam? Po co wycieczki osobiste, nie umiesz
    napisac że Twoim zdaniem to zły pomysł bo? Wymieniłem wady. musisz
    pamiętać o naładowaniu drugiego urządzenia. w zamian dostajesz dużo
    większą pojemność akumulatorów i sumaryczny dłuższy czas pracy. Mało
    tego możesz ten internet z mifi "dać" laptopowi lub innym urządzeniom. w
    przypadku marnego zasięgu - jak to się zdarza na wyjazdach urlopowych,
    możesz mifi przykleić do okna lub wręcz zostawić w samochodzie - jeśli
    to poprawi zasięg.
    na serio nie wiem czego się czepiasz. tablet pracując na wifi pociągnie
    dużo dłużej niż na lte.
    PRzyszłościowo, jak zostanie wprowadzony g5 czy inne rozwiązania,
    wymieniasz mifi, nie tableta. w każdym razie jest szansa na takie
    rozwiązanie.

    > Poniekąd. Akurat objętościowo/wagowo taki router to rzecz zupełnie
    > pomijalna. Najpoważniejsze wady to, że trzeba pamiętać, w tym pamiętać
    > aby naładować, lub tachać ten ups zwany przez profanów pałerbakiem.
    >
    > To już dużo praktyczniejsze jest używanie telefonu jako hotspot'a.
    jest taka opcja. ale czasami do netu jest ekstra karta sim, która
    powinna być w pobliżu tabletu/laptopa a nie w telefonie. po za tym
    telefon z naładowaną baterią jest istotniejszy niż modem/tablet z
    intenetem, więc może być draka jak się wyładuje.
    > W każdym razie, mając doświadczenie ze wszystkimi powyższymi wariantami,
    > wolę dopłacić ekstra za modem w tablecie.
    takie czasy, że ludzie wolą zapłacić drugie tyle za 10% lepszości, a
    mimo to pytają gdzie jest taniej
    ToMasz