  • Data: 2016-06-27 15:40:26
    Temat: Re: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Jun 2016 15:28:01 +0200, w <nkr9mc$6g5$1@node2.news.atman.pl>, Chris
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > Młody ma prestigio bo dostał od babci na gwiazdkę i powiem szczerze :)
    > tragedia jeśli chodzi o jakość wyświetlacza, tragedia jeśli chodzi o
    > szybkość pracy. 10000000 x wolę coś używanego ale firmowego.

    Ja też mam Prestigio. Po wyłączeniu całego systemowego bloatware tablet robi
    się 2x szybszy.
    Ekran dla mnie w porządku, nawet bardzo w porządku jeżeli nie ogląda się na
    pełnym słońcu (8" IPS, ale wcześniej był Navroad bez IPS).

    Są większe wynalazki, to taka niższa półka średnia.

    Kupić z rozszerzoną gwarancją i po problemie :)