-
Data: 2010-12-06 23:40:46
Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4cfd5bd1$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...
> Ty mi coś udowodniłeś? Stwierdziłeś, ze w Mondeo pada "belka" i używka
> kosztuje 500-1000 zł, co jest bzdurą, bo po pierwsze "belka" nie pada
> (nie wierzysz to zajrzyj na jakieś forum dot. Forda i spróbuj znaleźć
> jakieś posty na temat tej awarii), po drugie używka kosztuje 200, a nie
> 500-1000 zł. Stwierdziłeś też, że łożysko do "normalnego auta" kosztuje
> 20-40 zł, a jak się okazało za "normalne auto" uważasz koreańskiego trupa
> o konstrukcji sprzed, bez mała, 20 lat.
To czego nie uważasz za trupa ?
Poza tym zauważ o co pytał autor wątku.
Pytał o auto tanie w eksploatacji, wstępnie wskazując na auta: lanos,
hyundai accent, punto1, astra1, leganza
Te auta są tanie w eksploatacji i są to normalne, sprawdzone konstrukcje, do
których można kupić tanie części.
Pisanie, że są to "trupy" jest typowym pierd...niem głupot. Równie dobrze
można się zabić w najmłodszym Mondeo jak i być bezpieczniejszym w starym
modelu o konstukcji z lat 80-tych. Wszystko zalezy od tego czy się dbało o
auto czy też nie.
Nieststy jest większe prawdopodobieństwo, ze tanie w naprawach auta bywają
bardziej zadbane od tych aut, które są drogie w naprawach, gdyż łatwiej jest
wydać 20zł na nowe łożysko niż 500zł na całą piastę. Stąd też cena sprzedaży
takich modeli jak Mondeo jest niska. W przeciwieństwie do Modeo, auta
starsze konstrukcyjnie wydają się być relatywnie zbyt drogie. Są drogie, bo
ludzie są świadomi, ze te auta mają popyt, gdyż są tanie w utrzymaniu i
naprawach. Takie są prawidła rynku i tego nie zmienisz.
Normalnymi autami mogą być np. Fiesta, Sierra, Escort, bo takze są tanie w
naprawach, a przy tytm nie są autami szczególnie psującymi się.
Mogą takze być Ople: Corsa, Astra, Vectra, Omega, VW: Golf, Polo, Passat,
Audi: 80, 90, 100, Skoda: Felicia, Fiat: Funto, SC, Sienna, Bravo, Brava
oraz wiele innych.
Mondeo znacznie odstaje od tego grona, bo posiada konstrukcję, która w razie
zaniedbania, generuje duże koszty.
Zanim kolejny raz zaczniesz się wymądrzać przeczytaj łaskawie pytanie jakie
zadał autor wątku.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-09 Co ten palant BREDZI? Przecież to nie ma prawa się ZDARZYĆ ;)
- 2025-12-09 A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- 2025-12-09 A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- 2025-12-09 Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- 2025-12-09 Fwd: Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- 2025-12-09 Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- 2025-12-09 kradna olej
- 2025-12-09 Flipper
- 2025-12-08 na wnuczka
- 2025-12-08 Geniusz
- 2025-12-08 nie bedzie migrantow
- 2025-12-08 Białystok => Konsultant Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Se
- 2025-12-08 Białystok => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Sup
- 2025-12-08 Białystok => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-08 Białystok => React Developer with knowledge of C++ <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność