  • 1. Data: 2023-06-12 16:39:50
    Temat: Taniejące(?) OC
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Z roku na rok za OC płacę mniej. Teraz za 1,9 TDI w Warszawie wychodzi
    mi 445 zł. W zeszłym roku zazdrościłem znajomemu z prowincji, a teraz
    mam taniej, niż on. :)
    Jak to jest: czy ubezpieczenie tanieje, czy przedtem nie potrafiłem
    wyszukać tańszego?

    --
    -
    Akarm

  • 2. Data: 2023-06-12 17:21:38
    Temat: Re: Taniejące(?) OC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jun 2023 16:39:50 +0200, Akarm wrote:
> [...]
    > mam taniej, niż on. :)
    > Jak to jest: czy ubezpieczenie tanieje, czy przedtem nie potrafiłem

    IMO - niektóre tanieją/taniały.
    Szkody nie miałeś, zniżki Ci nie rosły?

    Może tez skutek Covida?

    Wkrótce pewnie podrożeją, bo i koszta napraw rosną.
    Ewentualnie - ubezpieczyciele żerowali na wypłatach ...

    J.

  • 3. Data: 2023-06-12 18:27:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 17:21, J.F pisze:

    > IMO - niektóre tanieją/taniały.
    > Szkody nie miałeś, zniżki Ci nie rosły?

    Od wielu lat mam zniżki maksymalne, nic się w szkodach nie zmieniało.

    > Może tez skutek Covida?
    >
    > Wkrótce pewnie podrożeją, bo i koszta napraw rosną.
    > Ewentualnie - ubezpieczyciele żerowali na wypłatach ...

    Kontynuację dotychczasowy ubezpieczyciel zaproponował mi też trochę
    taniej, niż dotychczas. Ale wypowiedziałem mu umowę, bo to i tak okazało
    się około 30% drożej, niż teraz będę miał. Czyli chcieli 565 zł chyba...

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2023-06-13 17:54:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u67akm$gac$1$Akarm@news.chmurka.net>
    user Akarm pisze tak:

    > Z roku na rok za OC płacę mniej. Teraz za 1,9 TDI w Warszawie
    > wychodzi mi 445 zł. W zeszłym roku zazdrościłem znajomemu z
    > prowincji, a teraz mam taniej, niż on. :)

    Tak się nie ciesz.
    Jestem pewien, że znajomy nie powiedział ostatniego słowa.

    > Jak to jest: czy ubezpieczenie tanieje, czy przedtem nie
    > potrafiłem wyszukać tańszego?

    tanieje

    W tym miesiącu płaciłem i byłem mocno atatkowany przez konkurencje.
    Jak nigdy wczesniej. Odezwały sie nawet te biura z Litwy i PIZETJU.

    Nie wspominająć o Rankomatach.

    Propozycja przedłużenia przyszła na 450zł za 1.5 MPI
    potem rankomat przedtawił Alianz za 355zł

    Potem mój obecny ubezpieczyciel zadzwonił i kiedy usłyszał że samochód
    tylko stoi w Polsce zaproponował 370zł

    Jeszcze chyba w 2017r zalaciłem offline 715zł
    Dotąd oglądam te dokumenty jak do tego doszło :)

    Pomroczność jasna.

    --
    Piter

    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne