  • Data: 2011-04-11 16:28:34
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?
    Od: TaDzik <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-04-2011 13:26, dawiata pisze:
    > o ja jakbym takie cos usłyszał w komisie to by mnie chyba kur*ica strzeliła
    > na miejscu, że próbuje ze mnie zrobic idiotę...

    Ale chwileczkę...
    widziałem tę felgę i tę tarczę. Na feldze jest ślad ale na tarczy już
    nie stwierdziłem
    Wygląda to tak jakby tylko 'zahaczył' prawą stroną koła o jakiś
    krawężnik, nie przypi...ął centralnie czołowo bo jakby czołowo aż do
    tarczy doszło to pewnie nieciekawie by cały motocykl wyglądał
    To jest tylko draśnięcie po jednej stronie felgi, jakby mi się o tej
    tarczy nie przyznał to pewnie nic bym nie wiedział :/

    --
    Pozdro
    TaDzik