  • Data: 2022-06-22 15:55:20
    Temat: Re: Ten 1mln elektrykow w PL moze nie dojsc do skutku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2022 13:42:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Ja Ci mówię że nie starczy, bo tak zeznawali właściciele, a Ty znowu
    > wiesz lepiej że powinno.

    Bo powinno.
    A jesli nie starcza ... jakies duze straty w tym oszczednym elektryku
    :-)

    > U nas nie.

    Na ustawowe.
    We wrocku kiedys hybrydy sie lapaly na miejskie przepisy, a potem nie.
    A jeszcze potem, to i elektryki skreslą, bo bedzie ich za dużo :-P
    Albo parkingi sprywatyzują/zlikwidują :-)

    Ale ale ... taki i3 REX to sie lapie na elektryczny, czy nie,
    bo skoro ma tez spalinowy, to hybryda przeciez :-)

    J.