  • 1. Data: 2022-06-21 18:39:50
    Temat: Ten 1mln elektrykow w PL moze nie dojsc do skutku
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.rp.pl/transport/art36539821-izera-czyli-
    druga-stepka-na-polski-elektryk-wydano-juz-69-mln

    Szkoda Izery nawet ladna byla.

  • 2. Data: 2022-06-21 21:41:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    https://twitter.com/i/status/1538766512340750336

  • 3. Data: 2022-06-21 22:19:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.06.2022 o 18:39, K pisze:
    > https://www.rp.pl/transport/art36539821-izera-czyli-
    druga-stepka-na-polski-elektryk-wydano-juz-69-mln

    > Szkoda Izery nawet ladna byla.

    Kto by pomyślał.

  • 4. Data: 2022-06-21 22:40:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2022 o 21:41, t-1 pisze:
    druga-stepka-na-polski-elektryk-wydano-juz-69-mln

    > https://twitter.com/i/status/1538766512340750336

    Firma, która jako pierwsza uruchomi seryjną produkcję elektryków z
    agregatem prądotwórczym na tradycyjne paliwo, zgarnie fortunę :D

    Lecę opatentowywać.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 5. Data: 2022-06-22 00:03:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Firma, która jako pierwsza uruchomi seryjną produkcję elektryków z
    > agregatem prądotwórczym na tradycyjne paliwo, zgarnie fortunę :D

    Zdaje się, że Opel Ampera tak działa.

    > Lecę opatentowywać.

    Za późno, już od kilku dekad ten patent stosowany jest w niektórych
    lokomotywach.

  • 6. Data: 2022-06-22 00:29:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jun 2022 17:39:50 +0100, w <t8ss8m$fmi$1$horizn@news.chmurka.net>, K
    <n...@e...com> napisał(-a):

    > https://www.rp.pl/transport/art36539821-izera-czyli-
    druga-stepka-na-polski-elektryk-wydano-juz-69-mln

    > Szkoda Izery nawet ladna byla.

    Ktoś jest zdziwiony?
    Zwali się na coś/kogoś.

    Kto miał zarobić, to zarobił.

  • 7. Data: 2022-06-22 00:52:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.06.2022 o 00:03, nadir pisze:

    > Zdaje się, że Opel Ampera tak działa.

    > Za późno, już od kilku dekad ten patent stosowany jest w niektórych
    > lokomotywach.

    Hmm, trolejbusy też wymyślili, może rozwinąć w miastach? Jakieś
    indukcyjne dla ciężarówek na autostradach są projekty...panele na
    dachu... też są, ale to w dzień :/ w Powrocie do Przyszłości był taki
    generator na śmieci i chyba robił prąd...też wymyślili.

    Myślę...a gdybytak wykombinować że małe tokamaki montować. Akumulator
    niewielki w sumie, byle pole robił. Muszę to opracować.

    Wieczna exstaza a zasięg ograniczony wytrzymałością łożysk :]

    Tesla kiedyś zakombinował ale Pętagon schował/ukradł plany :/

    Było zajebiste.

    https://avtotachki.com/pl/elektricheskaya-mashina-ni
    kola-tesla/

    https://www.cire.pl/pliki/2/felieton012015.pdf (lepszy opis)

    Nolale musimy jeszcze tej ropy nawydobywać, znaczy nakupić, żeby się
    wzbogacili, żeby odtajnili ten projekt :(

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 8. Data: 2022-06-22 00:57:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2022 o 18:39, K pisze:

    > Szkoda Izery nawet ladna byla.

    Szczerze? Widziałem znacznie ładniejsze atrapy. Sądzę nawet, że Polskę
    stać na megaprojekt i wdrożenie i konkurencję i produkcję. Problemem nie
    jest EU czy inne koncerny. Chyba każdy normalny Polak wie, co jest
    problemem. Można to zmienić, wystarczy chcieć :)

    Dlaczego tak? Bo możemy :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 9. Data: 2022-06-22 07:04:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Myślę...a gdybytak wykombinować że małe tokamaki montować. Akumulator
    > niewielki w sumie, byle pole robił. Muszę to opracować.

    Uważnie obejrzyj Iron Mana i gotowe ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2022-06-22 09:11:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.06.2022 o 07:04, Mirek Ptak pisze:

    > Uważnie obejrzyj Iron Mana i gotowe ;)

    Widziałem tego łukowca. Nawet chciałem 7 lat temu pojechać do USA, żeby
    mi objaśnił ale jak Thanos pstryknał to się rozwiało i nie mogłem :/

    Potem Tony pstryknął i wróciłem ale Tony umarł i chuj bombki szczelił.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>