eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <olvhf8$i0b$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <olvtfe$9t9$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <om0140$m4b$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <om0bhh$nln$1@dont-email.me> <om70si$mtn$2@node2.news.atman.pl>
    <om73q8$4n7$1@dont-email.me> <om762i$sag$1@node1.news.atman.pl>
    <om77ts$h64$1@dont-email.me> <om7bov$sag$2@node1.news.atman.pl>
    <59873e0c$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <18oiwsy71d2ia$.1c5bphyfm5sbp$.dlg@40tude.net>
    <om9lcq$3ss$3@dont-email.me>
    In-Reply-To: <om9lcq$3ss$3@dont-email.me>
    Subject: Re: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
    Date: Mon, 7 Aug 2017 18:24:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <59889461$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.148.250
    X-Trace: 1502123105 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 83.30.148.250:50951
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1462967439
    X-Received-Bytes: 2584
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612304
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:om9lcq$3ss$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Stawia się silnik zasilany gazem, za nim stoi turbina i już.
    >
    >> O ile wiem to czesto jest turbina gazowa, jej spalinami ogrzewana
    >> turbina parowa, a za turbinami generatory.
    >
    >> Silniki tlokowe maja wyzsza sprawnosc (jak dieslowskie sa) niz
    >> turbiny, ale na tym sie zalety koncza.
    >> A uklad gazowo-parowy ma ponoc jeszcze wyzsza sprawnosc (do 60%)

    >Nie bardzo rozumiem jaki jest sens podwójnej konwersji energii...

    To nie jest podwojna konwersja.
    Turbina gazowa czy silnik spalinowy maja spora temperature spalin,
    wiec mozna nimi podgrzewac kociol parowy i uzyskiwac kolejna energie
    mechaniczna/elektryczna.
    Czyli taki rownolegly uklad.

    Tak sie robi, czemu nie mozna w jednej turbinie to nie wiem.

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: