  • Data: 2020-09-13 18:59:45
    Temat: Re: Tesla rodster z dopalaczami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Było wystarczająco.
    > Jak nie zrozumiałeś, to nie zrozumiesz.
    > Przyczyny są już nie istotne.
    >
    > A ja po prostu i tak nie wierzę, że nie wiesz o co biega, więc nie
    > będę się wysilał ani przez chwile dłużej.

    Ja tez nie rozumiem, dlaczego K sugerował ze obecnosc tych "dopalaczy"
    badz "nie dopapalczy" miałaby powodować ze ty, Cavallino bedziesz badz
    nie bedziesz chciał cokolwiek od Tesli kupic.
    Ten przytyk zapewne miał sie odniesc do jakiejs waszej wczesniej klotni
    przepychanki czy wojenki. Ale chyba nie sadzisz ze kazdy na bieżaco je
    sledzi z wypiekami na twarzy? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."