eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTest piaskarkiRe: Test piaskarki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: czak norris <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Test piaskarki
    Date: Fri, 08 Oct 2010 09:23:54 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 30
    Message-ID: <i8mgu4$8p4$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <i8kr4t$qs4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-112-241.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1286522628 8996 85.222.112.241 (8 Oct 2010 07:23:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Oct 2010 07:23:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <i8kr4t$qs4$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 101007-2, 2010-10-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316413
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-07 18:05, MarcinJM pisze:

    > Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia
    > najbardziej, znaczy to, co kupilem.
    > Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
    > lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
    > Miod malina.
    >

    Gratuluje, jako maniak zapewne na początku będziesz wyszukiwał sobie
    rzeczy które wymagają wręcz natychmiastowego piaskowania, tylko po to
    aby się pobawić i "przetestować" sprzęt, ale w końcu od tego są zabawki :)

    Taka luźna uwaga dotycząca piaskowania, a nóż komuś się przyda :)
    O ile piaskowanie płaskich, dużych powierzchni jest OK, o tyle nie
    zaleca się piaskowania miejsc zgrzewania/łączenia blachy (bez
    rozwiercania/demontażu elementów oczywiście). Niestety widziałem już
    kilka zarówno old jak i youngtimerów po pseudo fachowej odbudowie w
    których, mimo pięknego nowego lakieru, w miejscach zgrzewania/łączenia
    blach powstała ciężka do usunięcia korozja. Blachy nigdy idealnie do
    siebie nie przylegają, a jak dobrze wiemy ten piasek jest a)
    higroskopijny b) włazi absolutnie wszędzie, między dwie blachy i zgrzewy
    również, a o resztę zadba czas i wilgoć. Ta zasada dotyczy właściwie
    wszystkich miejsc co do których nie mamy 100% pewności że nie zostanie
    tam choćby ziarnko piasku.


    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: