-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: To jest k@rwa tupet
Date: Mon, 26 Nov 2018 17:22:08 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <pth6jd$d46$2@node1.news.atman.pl>
References: <ps0tos$uuo$1@node2.news.atman.pl> <ps3a0u$kqv$5@node1.news.atman.pl>
<ps70fm$eft$1@node2.news.atman.pl> <ps72fa$aj2$3@node1.news.atman.pl>
<5bea85eb$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<psf1jv$4op$4@node1.news.atman.pl> <psfios$n2r$1@node1.news.atman.pl>
<psgcls$eh4$1@node1.news.atman.pl> <psj86f$m4t$1@node2.news.atman.pl>
<pskhug$sa0$4@node2.news.atman.pl> <psklne$jpl$1@node1.news.atman.pl>
<pskq8k$6qm$1@news.icm.edu.pl> <pt11pg$ioo$1@node2.news.atman.pl>
<pt4q3u$6sg$2@news.icm.edu.pl> <ptgk19$pke$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: c130-187.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1543249326 13446 85.221.130.187 (26 Nov 2018 16:22:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Nov 2018 16:22:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <ptgk19$pke$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181126-2, 26.11.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644738
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26-11-2018 o 12:05, Janusz pisze:
> W dniu 2018-11-22 o 00:35, kk pisze:
>> W dniu 2018-11-20 o 14:21, Janusz pisze:
>>>>>> Nie rób z tego martylologii - państwo leci w chuja z obywatelami,
>>>>>> więc
>>>>> Nie robię, za stary już na to jestem ale jest druga strona medalu,
>>>>> na ulicy jezdzi coraz więcem baranów mających głeboko w dupie przepisy
>>>>> i po prostu niebezpiecznych dla otoczenia, z relacji świadków
>>>>> wynika że ta kobieta
>>>>> też się do tych baranów zalicza,l z takimi trzeba walczyć aby w
>>>>> przyszłości nie
>>>>> zabiła kogoś. I sami możemy to robić zgłaszając baranów policji.
>>>>>
>>>>
>>>> Chcesz by się doszkoliła?
>>> Może by jej to pomogło, albo surowa kara aby ją powstrzymywała w
>>> przyszłości
>>> przed taką jazdą jak zaprezentowała, na zachodzie jakoś mandaty
>>> działają i nawet nasi
>>> potrafią tam jezdzić, a u siebie to hulaj dusza piekła niema, tylko
>>> ja się liczę na drodze,
>>> efekty tego mamy co chwilę, akcja znicz i ponad 40 zabitych o ile się
>>> nie mylę.
>>>
>>
>> Na jakiej podstawie twierdzisz, że działają?
> A nie działają? jaka szansa jest dostać surowy mandat za np: +20 u
> Niemczech, Norwegi, Dani, Szwecji, Anglii a u nas? i w związku z tym
> jaka jest liczba ofiar wypadków
Świat nie jest zerojedynkowy, a związek miedzy wysokością mandatu a
liczbą wypadków jest więcej niż luźny.
Kultura jazdy i ilość dróg wysokiej klasy, ma na to zdecydowanie większe
przełożenie.
W drogowej dziczy, sama wysokość mandatów niewiele zmieni, nie zrobi z
Rosji drugiej Szwecji.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.18 17:36 Shrek
- 26.11.18 17:58 Shrek
- 26.11.18 20:22 Janusz
- 26.11.18 20:39 Shrek
- 26.11.18 22:42 Janusz
- 27.11.18 17:15 J.F.
- 27.11.18 19:35 Cavallino
- 27.11.18 19:46 J.F.
- 27.11.18 19:55 Cavallino
- 27.11.18 20:21 J.F.
- 27.11.18 20:37 Kaczin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=