eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonianju - co to jest?Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    References: <6...@4...com>
    <klqimm$uut$1@node2.news.atman.pl>
    <t...@4...net>
    <51814965$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kls7ms$jk8$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kltl31$fsg$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <w2tqyggiqq39$.5p7dx0drvb57$.dlg@40tude.net>
    <klukgq$t9t$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km0kce$phg$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km144n$coo$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <51842be2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km2fgf$mtj$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km2ldt$9vi$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km2ooi$ki2$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <km68ov$qv0$1@mx1.internetia.pl>
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Date: 05 May 2013 19:24:31 GMT
    Lines: 83
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1367781871 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 77.253.217.116:49937
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4809
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236623
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan John Kołalsky napisał:

    >>>>> Jakiś szczęśliwy przypadek
    >>>>
    >>>> No nie wiem, czy szczęśliwy. Ja bym był o wiele szczęśliwszy, gdyby mi
    >>>> więcej takich siupów nie wywijali. Tak ewidentne odstępstwo od warunków
    >>>> świadczenia usług opisanych w umowie trafiło we mnie drugi raz.
    >>>
    >>> Ja wiem czy ewidentne ... jakie właściwie masz te warunki świadczenia
    >>> umowy ?
    >>
    >> Podejrzewam, że takie jak wszyscy. Dostęp do Internetu, co się rozumie
    >> jako połączenie TCP/IP jednego adresu (tego u mnie w domu) z całą resztą.
    >
    > No ale .. jaki dokument potwierdza takie rozumienie ?

    RFC mogą być?

    >> O żadnych ograniczeniach w umowie nie ma mowy. Zresztą handlowo ta usługa
    >> nazywa się "NO LIMITS".
    >
    > I co to znaczy ? Adres publiczny dostałeś ?

    ??? Netia nigdy prywatnych nie dawała (tfu, na psa urok, może czytają
    i zaczną dawać).

    >> Co więcej, w czasie któregoś przedłużania umowy zaproponowano mi takie
    >> filtrowanie portów jako *płatną* dodatkową usługę. Nie skorzysałem
    >> wtedy, nie mam zamiaru korzystać w dalszym ciągu, nawet za darmo (po
    >> znajomości, poza umową, jako robota prywatna, po francusku travail
    >> privé).
    >
    > Ja rozumiem, ale ... coś to implikuje ?

    Choćby to, że jak coś wcześniej zostało uznane za odrębną usługę, to nie
    może być integralną częścią innej usługi. Ja zamawiałem recz konkretną,
    a nie pakiet.

    >>>> Wcześniej to było w banku. I również udało się rzecz odkręcić opisaną
    >>>> wyżej metodą. Tamci to nawet na koniec przysłali kurierem butelkę wina
    >>>> (może ktoś z Netii to teraz czyta).
    >>>
    >>> To pewnie teraz też przyślą
    >>
    >> W takim razie czerwone poproszę (gdyby czytali).
    >
    > Na pewno czytają. W końcu to ich grupa.

    W takim razie jak przyślą, to opiszę tutaj jak smakowało (jest okazja żeby
    się wykazać i zrobić sobie odpowiedni PR).

    >>>> Ciekawym jak wyglądają te "nieszczęśliwe przypadki" -- kogoś przekręcili
    >>>> na umowie, upomniał się, i... no właśnie, i co dalej?
    >>>
    >>> Tak jak w regulaminie. Przyjęli reklamację, ale jej nie potwierdzili,
    >>> następnie wymusili zapłatę przez wyłączenie wszystkiego.
    >>
    >> Jak to "przyjęli reklamację, ale jej nie potwierdzili"?
    >
    > Normalnie, przeczytaj regulamin. Wymaga potwierdzenia.

    Nawet nie tyle regulamin, co rozporządzenie Ministra Właściwego (z dnia
    1 października 2004). Potwierdzenie wymaganej jest *od operatora* -- to
    na wypadek, gdyby ten miał większy zgryz z redagowaniem odpowiedzi. Na
    potwierdzenie ma on 14 dni, a na odpowiedź 30 dni. Zwykle starają się
    wyrobić w te dwa tygodnie. Jak nie zdążą w miesiąc, to reklamacja staje
    się uznana z mocy prawa. Tak więc najważniejsze, by złożyć i mieć na to
    dowód.

    >> Przy zgłaszaniu reklamacji od razu bierze się numer, pod którym została
    >> zarejestrowana.
    >
    > I co robisz z tym numerem jak reklamacja została anulowana ?

    Prawo nie przewiduje czegoś takiego jak "anulowanie reklamacji".

    Jarek

    --
    z dniem pierwszego października
    ma dekretem prawomocnym
    w trotuarach i chodnikach
    być co druga płyta wyższa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: