  • 11. Data: 2023-04-10 00:04:50
    Temat: Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 9 April 2023 at 21:27:53 UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    3D i widać czy ma zwłóknienie, znaczy covida.
    > A skąd wziąłeś monitor 3D?
    napromieniowania piersi kobiet rentgenem.
    > Marketingowo do bani, bo od tego piersi rosną.
    Obraz 3D działa na płaskim monitorze tak, że widać obrotową bryłę płuc

    To jak widzenie świata 3D jednym okiem.

    A co do piersi, skoro rosną, to chyba dobrze ;)

    Królestwo Bhutanu bogate to pewnie sfinansuje projekt.

    Bedziemy zaglądali do płuc przez przestrzenie międzyżebrowe, bezinwazyjnie, bez
    rentgena, bardzo tanio i szybko, real-time.
    ONZ i WHO to kupią do badan przesiewowych płuc w krajach rozwijających się,
    bo trudno wozić tomografy tirami po Afryc e, a na rentgena żaden w Afryce się już nie
    godzi.

    No i 100 milionów kobiet do badania piersi USG zamiast rakotwórczego rentgena.

    To będzie światowy hit roku 2023.

    A skąd 6D ?
    Glowica USG będzie poruszana ramieniem w przestrzeni 3D (jak da Vinci)
    a obiekt skanowany, tkanki, organy, będą aktywne, płuca będą oddychały i stąd
    dodatkowe 3D,
    aby to zintegrować w 3D + 3D + 1D (real time)

    Wartośc projektu osiągnie $B1, ale Bhutan bogaty, to sfinansuje.

  • 12. Data: 2023-04-12 01:19:31
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 18:02:25 UTC+2 a a napisał(a):
    > Buduję Tomograf USG 4D 5D 6D - obrazowanie całego ciała real-time
    >
    > Ten projekt ma już ponad 15 lat, ale teraz znalazlem współpracowników do projektu.
    >
    > Najwazniejsze to obrazowanie real-time 3D, 4D, 5D układu kostnego, szkieletu,
    > bardzo wąska głowica do zaglądania do płuc przez przestrzenie międzyżebrowe,
    > diagnozowanie uszkodzeń stawu biodrowego, łękotki, stawów, porównywanie symetrii
    osiowej ciała,
    > wczesne wykrywanie nowotworów, guzków piersi
    >
    > Stanowisko w pełni zautomatyzowane, ruchome glowice na wysięgnikach, przesuwające
    się po skórze bez konieczności smarowania ciała alergizującymi żelami, silikonami,
    gdyż same głowice będą obudowane żelową zamkniętą poduszką.

    > Celem nie jest obrazowanie organów wewnętrznych, miękkihc, ale obrazowanie 3D
    całego szkieletu człowieka i wykrywanie anomali, zmian patologicznych./

    > Szczelinowa glowica zaglądająca do wnętrza płuc przez przestrzenie międzyżebrowe
    będzie światowym hitem.

    > Problemem USG jest bralk automatyzacji i czasochłonnośc diagnostyki.
    >
    > Czyli to będzie pełny automat kontaktowy z głowicami wspierającymi geolokalizację i
    położenie żyroskopowe.

    > USG jest bezpieczne, nieinwwazyjne, nie wywołuje żadnych skutków ubocznych po wielu
    badaniach.

    Projekt ma ponad 15 lat, więc napisz jaka jest faza zaawansowania projektu? Masz już
    obraz 2D? Jezeli tak, to pokaż jakiś obrazek.
    Do obrazowania z przestrzeni międzyżebrowej stosuje się głowice phased array i żaden
    to światowy hit. Natomiast konstrukcja głowicy
    phased array do obrazowania 3D wydaje mi się nierealna. To znaczy da się, ale
    obrazowanie z przestrzeni międzyżebrowej w wielu
    płaszczyznach będzie trudne lub wręcz niemożliwe. Kontakt akustyczny bez żelu? Sama
    nasadka/czoło silikonowe nie zapewnia odpowiedniego
    dopasowania impedancji akustycznej. Ilokanałowe jest urządzenie i na jakich AFE jest
    zbudowane?

  • 13. Data: 2023-04-12 04:22:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 12 April 2023 at 01:19:32 UTC+2, Stachu Chebel wrote:

> [...]
    nasadka/czoło silikonowe nie zapewnia odpowiedniego
    > dopasowania impedancji akustycznej. Ilokanałowe jest urządzenie i na jakich AFE
    Dzięki za zainteresowanie.
    Ponieważ ma to być Tomograf USG i wizualizowac kompletny szkielet pacjenta w 3D, jak
    w Wuhan,
    to problemem jest akwizycja obrazu,
    czyli manipulatory z doczepionymi glowicami USG, automatycznie przesuwającymi się po
    skórze pacjenta.
    Następuje ciągla akwizycja obrazu i generowanie obrazu 3D live, real -time

    I to się dzieje w przypadku USG płodu i w gabinecie jest nakręcane video żywego
    czlowieczka w brzuszku mamy.
    I to jest znane od 15 lat.

    Ale problem z badaniem USG, to jest czasochlonnośc badania, manipulowanie głowicą
    i ten alergizujący żel silikonowy, używany do smarowania pacjenta

    Tego muszę uniknąc i wyeliminować żel w 100%
    aby pacjent nie wychodził wysmarowany żelem z badania i nie musial się kąpać, aby
    zmyć ten syf.
    I dlatego będzie nakladka żelowa na głowicę, ale żel będzie zamknięty. w nakladce.

    I teraz akwizycja obrazu.
    Trudno aby trwała godzinę i lekarz przez godzinę myział pacjenta głowicą po całym
    ciele.

    To ma być tomograf USG, pelny automat.
    Może być wiele głowic, aktywnych jednoczesnie, ruchomych jak w robocie da Vinci

    Ale obraz nie może być surowy, rozmyty, wymagający wpatrywania się.

    W przypadku badania szkieletu, ma zostać wypreparowany szkielet i widoczny jako
    szkielet, dokładnie tak jak wiodzimy kosci w sklepie, to widzimy kości wyraźnie a nie
    sa one zanurzone w płynach., tkankach, w naczyniu./

    Jak będzie obrazowanie serca w 3D, bijącego serca, to będzie widoczne serce jako
    mięsień wypreparowany obrazowo, bez smug, bez przesłon, bez warstw.

    I to wszystko da się już zrobić i zostanie zrobione i inestorzy zostana pozyskani.,

    Bo w dniu dzisiejszym, badanie USG to jest wielka męka dla operatora, czyli lekarza,
    technika,
    a wizualizacja nadal jest w stylu, a co poeta mial na mysli
    i to trwa wiecznośc.

    Będzie automat USG Tomograf to się położe, czy stanę, wiele głowic przejedzie mi po
    skórze, nastąpi akwizycja obrazów,m obróbka, wizualizacja 3D czysta, wyraźna, bez tej
    szaro-burej mgły.

    Oczywiście głowice skanujące pacjenta równolegle i wrzucające obraz w formacie
    nadającym się do obróbki grafic znej 3D NVIDIA
    i żadnego slicing jak CT, bo to stara technologia sprzed wielu lat.

    Czemu do tego wracam, bo dzisiaj sprzęt USG spowszedniał i używany jest wyrzucany na
    złom, utylizowany, przywożony z zachodu za grosze.

    Oczywiście aby glowica mogła być sterowana manipulatorem, to będzie zawierala
    żyroskopy, określające jej połozenie podczas skanowania i akwizycji obrazu.

    Ta technologia jest już dokonale znana i stosowana w dronach, podczas skanowania
    kamerami budynków w 3D, czy całych ulic, miast w 3D

    Czyli całe badanie, skanowanie, nie ma byćc żmudne a lekarz, operator będzie widział
    na ekranie szkielet pacjenta i będzie widział co się zeskanowało i w jakiej jakości,
    rozdzielczości i co wymaga dodatkowego skanowania.

    Czyli na dzisiaj wypreparowanie całego szkieletu człowieka i diagnostyka stawu
    biodrowego, asymetrii lewy/prawy,

    diagnostyka stawu kolanowego, diagnostyka i wizualizaccja stopy, dłoni, ramienia,
    przed ramienia, klatki piersiowej, miednicy
    i przezroczyste widzenie przez skórę, przez tkankę tłuszczową, przez mięśnie.

    Dlaczego Mamografia USG 3D ?
    A dlatego że nie jest inwazyjna, nie wywołuje naświetlania rakotwórczym rentgenem i
    można powtarzać i brak znanych przeciwskazań