  • Data: 2018-08-08 10:51:27
    Temat: Re: Transmitter FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Przegapiłem, że wyświetlacz ma inny - mój ma graficzny, pokazuje
    >tytuł, ale nie obsługuje katalogów.

    Tez nie calkiem wiadomo - bo moze tylko zdjecie on innego modelu :-)

    Tak czy inaczej - zakup w ciemno.
    Chyba, zeby sie dokladnie sprzedawcy dopytac, a potem zwracac,
    zwracac, zwracac :-)

    >Chyba problemem jest, że antena odbiornika jest na zewnątrz i trochę
    >za daleko od transmittera, zwłaszcza jeżeli gniazdo zapalniczki jest
    >na dole. Ustawiłem na ostatnią częstotliwość w zakresie i prawie
    >nigdy żadna radiostacja go nie zakłóca.

    U mnie nie zadziala
    http://radio.nadaje.com/pl/transmitters/radio-transm
    itters/FM/?page=5

    Swoja droga - czy to ma sens, zeby tak czestotliwosci rozdzielac w
    jednym rejonie ?
    Choc z Walbrzycha do Glogowa ze 100km, to moze starczy ...

    J.