  • Data: 2009-12-18 08:46:54
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    duddits wrote:
    > Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z
    > autobusu i poszedłem na piechotę.

    Desperujesz. Zrobilem wczoraj po Wawce okolo 130 km w ciagu dnia i wcale nie
    bylo tak wolno.
    Samochodem niestety

    A zeby nie bylo calkiem NTG to z zazdroscia patrzylem na kolesia na quadzie
    ktory sobie swobodnie popierniczal Trasa Torunska w kierunku Zachodniego.
    Bardzo malowniczo byl oblepiony sniegiem Mial na sobie zwykle texy i
    solidnie oblepiony sniegiem kask enduro z gogalmi.

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto