  • 1. Data: 2014-01-17 15:42:51
    Temat: Trojmiasto - naprawa telefonow zabytkowych
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Czy znacie kogoś w Trojmieście, kto potrafiłby zreperować telefon z lat 50
    tych.
    W internecie nic niestety nie znalazłem.

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-01-18 00:43:28
    Temat: Re: Trojmiasto - naprawa telefonow zabytkowych
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy znacie kogoś w Trojmieście, kto potrafiłby zreperować telefon z lat 50
    > tych.
    > W internecie nic niestety nie znalazłem.

    Gdybyś był z Warszawy, to może bym cos poradził, zajmowałem się takimni
    sprawami... Coś o uszkodzeniu?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-01-18 08:14:25
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał

    > Gdybyś był z Warszawy, to może bym cos poradził, zajmowałem się takimni
    > sprawami... Coś o uszkodzeniu?

    Telefon jest czesciowo sprawny i na codzien podpiety fo gniazdka.
    Dzwoni i mozna odbierac i rozmawiac, natomiast przy probie wybierania
    numerow tarczą nie generuja sie zadne sygnaly wybierania. Mechanizm tarczy
    wydaje sie byc sprawny, byc moze polaczenie tarczy z zaciskami jest
    nieprawidlowe ale sam nie jestem w stanie dojsc jakie polaczenie tych
    przewodow jest poprawne.
    Załączam zdjęcia tego telefonu.

    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/809/7zxa
    .jpg
    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/703/j6ba
    .jpg
    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/534/wzh8
    .jpg
    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2014-01-18 09:45:48
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Niemiecki? Austriacki? Szwajcarski?
    Nie wiadomo, czy kształt impulsów odpowiada polskiemu standardowi.

    -----

  • 5. Data: 2014-01-18 10:06:02
    Od: "R" <...@n...spam>

> [...]
    > wydaje sie byc sprawny, byc moze polaczenie tarczy z zaciskami jest
    > nieprawidlowe ale sam nie jestem w stanie dojsc jakie polaczenie tych

    A może na centrali wyłączyli wybieranie impulsowe?
    R.

  • 6. Data: 2014-01-18 11:32:46
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sat, 18 Jan 2014 08:14:25 +0100
    "Tomasz" <t...@g...com> wrote:
    > Telefon jest czesciowo sprawny i na codzien podpiety fo gniazdka.
    > Dzwoni i mozna odbierac i rozmawiac, natomiast przy probie wybierania
    > numerow tarczą nie generuja sie zadne sygnaly wybierania.

    Do czego to jest podpięte? Bramka czy operator stacjonarny? Jeśli to drugie, to jaka
    oferta?

    P.

  • 7. Data: 2014-01-18 12:09:22
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał

    > Do czego to jest podpięte? Bramka czy operator stacjonarny? Jeśli to
    > drugie, to jaka oferta?

    Bezposrednio do gniazdka w scianie.
    A w jaki sposob moglbys to doprowadzic do dzialania?
    Jestes moze z Trojmiasta?
    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2014-01-18 12:10:43
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Dzwoni i mozna odbierac i rozmawiac, natomiast przy probie wybierania
    > numerow tarczą nie generuja sie zadne sygnaly wybierania.

    to postukaj widelkami i zobacz czy wygenerujesz jakis numer

  • 9. Data: 2014-01-18 12:15:35
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał

    > Niemiecki? Austriacki? Szwajcarski?
    > Nie wiadomo, czy kształt impulsów odpowiada polskiemu standardowi.

    Niemiecki, ale kilkanascie lat temu mialem identyczny, tez niemiecki i
    dzialal u mnie w domu przez wiele lat bez zadnych przerobek, od pierwszego
    wetkniecie do gniazdka.
    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2014-01-18 12:17:13
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał

    > A może na centrali wyłączyli wybieranie impulsowe?

    Nie sadze, tu na wsi kaszubskiej jeszcze wiele osob ma stare telefony i
    dzialaja.
    --
    Tomasz