  • 1. Data: 2013-12-29 00:27:57
    Temat: masażysta technik
    Od: o...@g...com

    Marzę, żeby zostać masażystą. Chciałabym się dostać do dobrej szkoły w Zielonej Górze
    na kierunek technik masażysta. Koleżanki mówią, że najlepsza jest Medyczna Szkoła
    Zawodowa http://msz.zgora.pl/technik-masazysta - wysoki poziom i zdawalność i
    naprawdę dobrzy nauczyciele z Medyka. Może, ktoś tam się uczył i skończył Medyk i
    mógłby mi poradzić.

  • 2. Data: 2013-12-29 02:28:24
    Temat: Re: masażysta technik
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 28 Dec 2013 15:27:57 -0800 (PST), o...@g...com
    wrote:

> [...]
    naprawdę dobrzy nauczyciele z Medyka. Może, ktoś tam się uczył i skończył Medyk i

    To juz bylo

    A.L.

  • 3. Data: 2013-12-29 12:05:14
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > naprawdę dobrzy nauczyciele z Medyka. Może, ktoś
    > tam się uczył i skończył Medyk i mógłby mi poradzić.

    Podobno to najlepsza agencja towarzyska w Zielonej Górze. Życzę sukcesów.

  • 4. Data: 2013-12-29 17:44:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 29 Dec 2013 12:05:14 +0100, "R" <...@n...spam> wrote:

    >Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...

    >Podobno to najlepsza agencja towarzyska w Zielonej Górze. Życzę sukcesów.

    Ucza masazu erotycznego?...

  • 5. Data: 2013-12-30 12:44:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 10:44:24 -0600, A.L. napisał(a):

    > Ucza masazu erotycznego?...

    Jak tak dalej pojdzie, to masaz leczniczy bedzie sie bardziej oplacal
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-01-01 14:13:20
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    On 2013-12-30 12:44, J.F. wrote:

    > Jak tak dalej pojdzie, to masaz leczniczy bedzie sie bardziej oplacal

    Nie, tego jeszcze nie słyszałem. Żeby masażem nauczyć
    czytania ze zrozumieniem? Albo logicznego myślenia?
    Bo bezmyślność to jednak nie jest choroba.
    Bardzo ciekawe. Czy ktoś z PT. Dyskutantów tego spróbował?

    Jan

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2014-01-06 00:35:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    oups.com...

    > Ucza masazu erotycznego?...

    Żeby tylko!!
    ZTCW, to nawet robią dilda z wybieraków W25, a Strowgerowskie, zwłaszcza
    32AB, robią za koniobije :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---