-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trwałość diesli d4d
Date: Thu, 4 Aug 2016 00:29:21 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 31
Message-ID: <nntr7k$1a5g$1@gioia.aioe.org>
References: <38ryxtu4rra8.e711amjk1qy1$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: D75g/KZ5fqN9QUeYQzwCdA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586585
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.07.2016 o 12:34, Maciek pisze:
>
> Czołem,
>
> Na ile trwałe są diesle Toyoty z lat 2000-2003 i jak dokładnie da sie
> zdiagnozować stan newralgicznych podzespołów?
> Zakładam auto z realnym przebiegiem 250-300 tys.
> Nie znam się na dieslach, więc proszę możliwie łopatologicznie.
>
Hej,
Mam D4D z 2001 roku w obudowie Avensis. Od nowości w rodzinie. Przebieg
214000 km. Wymienione sprzęgło + dwumasa (na sztywne koło zamachowe),
alternator, rozrusznik. Silnik czasem zakopci, jak się go przegoni,
czasem (nieregularnie) weźmie olej... ale działa. Blachy w miejscach
napraw "wyłażą", ale mechanicznie jest prawie nie do zdarcia. Dopiero
niedawno wymienione zostały po raz pierwszy gumy stabilizatora z tyłu i
łączniki stabilizatora z przodu - zawieszenie poza tym oryginalne
(amortyzatory to już jednak się trochę domagają). Podobno często zdarza
się awaria uszczelki pod głowicą - nie stwierdziłem. Podobno żłopie olej
- nie u mnie. Podobno wtryski padają - może w kręconych przebiegach.
Spalanie średnio 6,2-6,7. Najmniej 5,0 (trasa krajówkami, albo bardzo
oszczędne traktowanie w jeździe miejsko - podmiejskiej).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=