  • 1. Data: 2012-05-11 03:40:14
    Temat: Tryb tworzenia mms
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Mam telefon Samsung S5830 (Android 2.0). W ustawieniach mam takie coś
    jak "Tryb tworzenia mms" i do wyboru: ograniczony; ostrzegaj; nie ostrzegaj.

    DO czego to sluzy i co najlepiej ustawić? Nie pamiętam jak było domyślnie...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-05-11 06:41:50
    Temat: Re: Tryb tworzenia mms
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > "Tryb tworzenia mms" i do wyboru: ograniczony; ostrzegaj; nie ostrzegaj.
    >
    > DO czego to sluzy i co najlepiej ustawić? Nie pamiętam jak było

    Bardzo intuicyjny ten user interface w Androidzie jest, nie ma co :-)

  • 3. Data: 2012-05-11 07:39:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Bardzo intuicyjny ten user interface w Androidzie jest, nie ma co :-)

    Te opcje dla wiadomości MMS istniały na długo przed pojawieniem się
    Androida, w praktycznie każdym cywilizowanym telefonie. Ale co o tym mogą
    wiedzieć applowscy fanboje, którym zezwolono na korzystanie z tej kosmicznej
    technologii dopiero kilka lat temu, odkrywając na nowo koło? Mogą tylko
    trollować, pokrywać swoje zacofanie żenującymi komentarzami.
    Do wątkopodawcy: te opcje służą (z grubsza rzecz ujmując) do zarządzania
    ograniczeniem wielkości MMS-a do 100 kB lub 300 kB, żeby nie płacić
    operatorowi dodatkowo za przekroczenie tego, dziś już nieaktualnego, limitu.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Multimedia_Messaging_Se
    rvice

    JoteR

  • 4. Data: 2012-05-11 09:13:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Piotr" <b...@b...pl> wrote in message
    > Bardzo intuicyjny ten user interface w Androidzie jest, nie ma co :-)

    Przynajmniej ma opcję MMS :)

  • 5. Data: 2012-05-11 15:48:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:joi8mc$ki1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > kosmicznej technologii dopiero kilka lat temu, odkrywając na nowo koło?
    > Mogą tylko trollować, pokrywać swoje zacofanie żenującymi komentarzami.

    Żenujące jest to, że ta opcja brzmi tak a nie np "Przekroczony rozmiar MMS"
    "zabroń; ostrzegaj; nie ostrzegaj". Apple, cokolwiek złego można o nich
    powiedzieć, rozumieją że odbiorca nie-angielskojęzyczny doceni jednorazowy
    wysiłek firmy włożony w rozsądne i porządne tłumaczenie/lokalizację...
    Samsung, jak widać, nie rozumie i robi tłumaczenie jak Microsoft, na odwal
    się.

> [...]
    > ograniczeniem wielkości MMS-a do 100 kB lub 300 kB, żeby nie płacić
    > operatorowi dodatkowo za przekroczenie tego, dziś już nieaktualnego,

    Skoro są nieaktualne to po co zaśmiecają user interface?

  • 6. Data: 2012-05-11 15:48:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Przynajmniej ma opcję MMS :)

    A kto jej nie ma?

  • 7. Data: 2012-05-11 19:25:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > powiedzieć, rozumieją że odbiorca nie-angielskojęzyczny doceni jednorazowy
    > wysiłek firmy włożony w rozsądne i porządne tłumaczenie/lokalizację...

    Normalny odbiorca, nawet nie anglojęzyczny, przeczyta instrukcję lub poszuka
    w Sieci. Applowski troll będzie bił pianę, bo instrukcji nie znajdzie w
    pudełku, a wyszukiwarka na zapytanie o iPhone i MMS zwróci mu dość żenujące
    wyniki.

    > Skoro są nieaktualne to po co zaśmiecają user interface?

    Bo mogą się znów stać aktualne? To decyzje operatorów a nie producentów
    telefonów.
    BTW: jak brzmią owe opcje w porządnie zlokalizowanym IOS?

    JoteR

  • 8. Data: 2012-05-12 03:43:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:joji3f$ojs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > lub poszuka w Sieci. Applowski troll będzie bił pianę, bo instrukcji
    > nie znajdzie w pudełku, a wyszukiwarka na zapytanie o iPhone i MMS

    Może dla Ciebie to jest normalne że interfejs graficzny z użytkownikiem
    NIE JEST intuicyjny i oczywisty - być może wychowany jesteś na telefonach
    Nokii, być może jest jakiś inny powód, ale dla mnie nie jest to normalne.

    Poza tym - projektując interfejs z użytkownikiem czy go tłumacząc masz
    wybór: zrobić dobrze, wyraźnie, użyć oczywistych dla każdego sformułowań
    lub zrobić coś pokracznie, nazwać coś opacznie czy dać angielskie do
    przetłumaczenia na polskie komuś kto zupełnie nie dba o to co robi byle
    mu zapłacono... I potem taki gniot wychodzi że co drugą komendę trzeba
    'rozkodowywać' przy pomocy instrukcji obsługi czy szukania w sieci... a po
    co?

    > Bo mogą się znów stać aktualne?
    > To decyzje operatorów a nie producentów telefonów.

    To się wypuści update do os i doda wtedy opcje gdy staną się potrzebne
    a nie aby zaśmiecały... Jak to dobrze że Ty nie projektujesz programów!

    > BTW: jak brzmią owe opcje w porządnie zlokalizowanym IOS?

    Nie ma takich opcji.

  • 9. Data: 2012-05-12 08:39:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > Nokii, być może jest jakiś inny powód, ale dla mnie nie jest to normalne.

    Jako że pochodzimy od zupełnie innej małpy, to bardzo się cieszę, że jestem
    w twoim mniemaniu nienormalny. Zacząłbym się poważnie niepokoić, gdybyś mnie
    uznał za normalnego, bo pszemolizm raczej ciężko uleczalny jest.

> [...]
    > mu zapłacono... I potem taki gniot wychodzi że co drugą komendę trzeba
    > 'rozkodowywać' przy pomocy instrukcji obsługi czy szukania w sieci... a po

    Spytaj o to Tatarkiewicza.

    > To się wypuści update do os i doda wtedy opcje gdy staną się potrzebne
    > a nie aby zaśmiecały... Jak to dobrze że Ty nie projektujesz programów!

    Repeto, bo widzę, że zmysł percepcji w twojej odnodze ewolucyjnej zatrzymał
    się na etapie kamienia gładzonego: te opcje były w telefonach na długo przed
    pojawieniem się w nich OS-ów. I co, wyobrażasz sobie, że producenci
    telefonów na wieść o tym, że jakiś operator w małym europuejskim kraiku
    zdjął bądź założył jakieś ograniczenie szybciutko wypuszczą nową wersję
    firmware, żeby każda gospodyni z Gdańska mogła sobie sfleszować telefon?
    Serio? To jesteś jeszcze bardziej pszemolnięty, niż by wskazywała na to
    twoja dotychczasowa twórczość.

    > Nie ma takich opcji.

    Czyli mówisz, że znów nie masz nic merytorycznego do napisania i tak tylko
    sobie z nudów pszemolisz?

    JoteR

  • 10. Data: 2012-05-12 09:36:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 May 2012 08:48:41 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A kto jej nie ma?

    No napisz w końcu, jak ten komunikat jest sformułowany w iphonie.

    --
    Marek