    Subject: Re: Trzeźwy i KULIG
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Date: Tue, 19 Jan 2021 20:41:08 +0100

    W dniu 2021-01-19 o 18:27, ToMasz pisze:
    > jako dziecko wielokrotnie uczestniczyłem w takim kuligu i była to nie
    > lada frajda. Nie pamiętam, czy organizowała to szkoła, czy harcerstwo.
    > jednak ciągnął nas traktor. wiec prędkość była raczej niska, sądzę że
    > nie przekraczała 20km/h. Jaka była w tym przypadku? 40? 60? bo zważywszy
    > na obrażenia, trudno mi uwierzyć że to było 20km/h

    Nie musiał aż tyle. Napisali że na plastikowych workach jechali i one
    wyleciały na zakręcie. Taki worek to kretyński pomysł, nie da się tym
    sterować prawie wcale. Jakby jechali na sankach to zakładam nic nikomu
    by się nie stało. Ja też jeździłem za Ursusem razem ze stadem dzieci i
    to się da ogarnąć w sposób bezpieczny, ale takiej jazdy na worku to bym
    się bał nawet przy 20 km/h.

    L.