-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?
Date: Fri, 2 Feb 2018 19:08:33 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <p529f3$c05$1@node1.news.atman.pl>
References: <p4vs33$28i$1@node1.news.atman.pl>
<1xbctvbm108t3.vp40vcy97r7q$.dlg@40tude.net>
<p51n1s$1hi$1@node2.news.atman.pl>
<5a746842$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1517594915 12293 89.69.207.111 (2 Feb 2018 18:08:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Feb 2018 18:08:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <5a746842$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624051
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-02-02 o 14:31, J.F. pisze:
>> Ahhhaa... chodzi o to, że te ciemno szare elementy nie mają swobody
>> przesunięcia się tył/przód gdy obciążymy je naciskiem od góry?
>
> Nie chodzi o nacisk od gory.
Z animacji wynika, że elementy przenoszące ruch poruszają się jedynie w
poziomie. Wydaje mi się, ze zrobienie prowadnic, które w 100% zniwelują
pionowy nacisk to żadna filozofia. Skąd zatem ten problem?
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.18 20:38 Zenek Kapelinder
- 03.02.18 08:47 J.F.
- 03.02.18 14:03 Marek S
- 03.02.18 14:08 Marek S
- 03.02.18 20:33 Grzegorz Tomczyk
- 03.02.18 20:52 Marek S
- 03.02.18 21:37 z
- 03.02.18 23:32 Marek S
- 04.02.18 02:26 z
- 05.02.18 15:46 Q,E,D.
- 05.02.18 16:43 Zenek Kapelinder
- 05.02.18 19:16 Pszemol
- 05.02.18 23:33 Grzegorz Tomczyk
- 06.02.18 02:10 Marek S
- 06.02.18 02:19 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=