    Date: Tue, 16 Aug 2011 14:23:03 +0200
    From: Rico <d...@n...aon.at>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Tuner DVB-C i kablówka

    > Witam,
    > kupiłem taki tuner DVB-C
    > http://www.komputronik.pl/product/64489/Sprzet_kompu
    terowy/Podzespoly_PC/CableStar_HD_2_DVB_C_MPEG_2_MPE
    G_4_pilot_z_czujnikiem_modul_zlacza_CI.html

    > i podpiąłem do takiej telewizji kablowej z takimi parametrami:
    > http://www.satkol.pl/index.php?option=com_content&vi
    ew=article&id=14&Itemid=17

    > Moim problemem jest to że odbieram tylko 5 programów na częstotliwości 346MHz.
    > Pozostałych programów nie odbieram, pomimo że w DVB Viewer (program dostarczony
    > do karty) pasek sygnału pokazuje że na tych pozostałych częstotliwościach
    > pokazuje poziom sygnału a karta nie łapie żadnych programów.
    > Czy możecie mi doradzić co może być nie tak?
    > Bo utknąłem w martwym punkcie i nie wiem co robić dalej.
    >
    > Robert

    Nie znam karty ani nie czytałem instrukcji obsługi ale tak na zdrowy
    rozum to zescanowales jedna częstotliwość i znalazes programy ktore sa
    na tej częstotliwości. A to nie analog wiec moze musisz ustawic kazda z
    tych 12 czestotliwosci osobno i na kazdej zrobic scan to wtedy znajdzie
    programy na tych innych czestotliwosciach.A karta nie odbiera zadnych
    DVB-T, cos sie komus chyba... . Ale moge sie mylic ... .
    cu