  • Data: 2020-11-19 12:36:56
    Temat: Re: [Twizy] Minął rok
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2020 o 12:04, T. pisze:

    > Chińczycy mają bogatą ofertę toczydełek elektrycznych. Są szczelne,
    > ogrzewane (nawet chyba z klimą), mają sprzęt multimedialny. Akurat na
    > dojazdy do pracy lub zakupy. Prędkość do 50 km/h (jak u skuterka), tylko
    > moc ciut słaba - ok. 6 KM. Takich i podobnych ofert na Ali są
    > dziesiątki... Cena jeszcze nico wysoka, ale już akceptowalna.

    15 tys usd to nie jest akceptowalna cena za takie cuś - tyle po
    dopłatach kosztuje w Europie Dacia Spring.

    Ale i w Polsce taki mikrocar można (wg otomoto) kupić już za połowę tej
    kwoty.
    I generalnie o tym pisałem, jako o porównaniu do Twizy.

    https://www.otomoto.pl/oferta/elektryczny-pojazd-rom
    et-6e-raty-leasing-kat-am-ID6CxjPj.html#2a6a76a242