  • 81. Data: 2010-12-22 11:58:55
    Temat: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    ja tez chce, ja tez

    Mojej fotki z kaczuszka to nie zobaczysz juz od 5 lat...
    za to kolega AZ sie specjalizowal dopoki mu nie wytlumaczylem co i jak...

    Tytus z fabryki

  • 82. Data: 2010-12-22 12:26:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "duddits" Przodem? Nie. Kontrolowanym uślizgiem tylnego koła - tak.
    Przykłady możesz .... oglądając choćby MotoGP.

    A co na to kontrola trakcji???

    Tytus z fabryki

  • 83. Data: 2010-12-22 19:53:43
    Temat: Re: UNIA ma zamiar wprowadzić obowiązkowy ABS w motocyklach
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-22 10:47, de Fresz pisze:

    > A to nie do mnie to pytanie ;-) Jeśli jesteś pewien, że wystarczy Ci do
    > końca życia i nigdy się nie znudzi, to luzik.

    Juz mi sie znudzil, kilka razy. Ale go poprawilem i mi sie znow podobal.

    > Bo z kupnem dużo nowszego,
    > bez nielubianych przez Ciebie ficzersów, może być zaraz problem, tylko
    > tyle.

    Ale co to znaczy nowszy ? Bo gaznikowce byly w USA az do 2006 roku a i
    przerobienie nowszego na gaznik to kwestia jednego popoludnia i kilkuset
    $. O ABS nie wspomne bo bardzo latwo sie go pozbyc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 84. Data: 2010-12-22 23:43:18
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 14:01, de Fresz pisze:

    > Ale za to jakie efektowne! ;-)

    O ile nie szlifujesz albo nie walisz w cos prawym kolanem czy calym
    soba. Boli dlugo, albo wcale...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 85. Data: 2010-12-23 00:03:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 23 Gru, 00:43, marider <m...@g...pl> wrote:

    > O ile nie szlifujesz albo nie walisz w cos prawym kolanem czy calym
    > soba. Boli dlugo, albo wcale...

    Oj tam, oj tam. Na szczescie to byl tor w Lublinie i koledze nic sie
    nie stalo, oprocz malego szoku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 86. Data: 2010-12-23 08:35:20
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marider"
    O ile nie szlifujesz albo nie walisz w cos prawym kolanem czy calym soba.
    Boli dlugo, albo wcale...

    Eeee szlifowania to moglby sie ode mnie uczyc nawet sam guru z wiadomego
    portalu. W sumie robilem to drugi raz w zyciu ale pierwszy raz calkowicie
    swiadomie :)...
    slizgalem sie z 15 m w stylu saneczkowym a jazde zakonczylem trzema pieknymi
    obrotami juz na mientkim... Kombi, rekawice i buty przytarte tak ze nawet
    pod maka mozna skoczyc, kask nietkniety.
    No i nauka na przyszlosc - na torze zawsze wszystko pozapinane na maxa,
    mialem rozpiety suwak w nogawkach i automat lekko porysowal mnie lydke.

    Tytus z fabryki

  • 87. Data: 2010-12-23 10:53:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-22 20:53:43 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Ale co to znaczy nowszy ? Bo gaznikowce byly w USA az do 2006 roku a i
    > przerobienie nowszego na gaznik to kwestia jednego popoludnia i
    > kilkuset $. O ABS nie wspomne bo bardzo latwo sie go pozbyc.

    To doczytaj o pomyśle Junijnych urzędasów o montowaniu w motocyklach
    elektroniki kontrolującej przeróbki. Duża część rynku Harlejowego i
    akcesoriów sportowych może po tym paść na ryj. Ale mamy jeszcze parę
    lat względnego spokoju i można kupować sprzęty na zapas, to to miałoby
    wejść w okolicach 2018 r., później "stare dobre sprzęty" będą już miały
    ceny astronomiczne.

    de Fresz

  • 88. Data: 2010-12-23 11:46:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > względnego spokoju i można kupować sprzęty na zapas, to to miałoby wejść w
    > okolicach 2018 r., później "stare dobre sprzęty" będą już miały ceny

    Myślę, że lobby motocyklowe jest na tyle silne, że nie pozwoli na wejście
    przepisów, które by ich uderzyły po kieszeni. Przypuszczam więc, że
    przeróbki będą dozwolone - ale ukróci się możliwość przeróbek garażowych.
    Oczywiście dla naszego dobra.

  • 89. Data: 2010-12-23 16:34:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-23 11:53, de Fresz pisze:

> [...]
    > względnego spokoju i można kupować sprzęty na zapas, to to miałoby wejść
    > w okolicach 2018 r., później "stare dobre sprzęty" będą już miały ceny

    To poczytaj sobie dokladnie projekt. Tam stoi ze od obowiazku beda
    zwolnieni drobni producenci produkujacy ilestam max. motocykli rocznie.
    Czyli uklon w strone customizerow. Zreszta wystarczyc bedzie kupic
    zarejestrowana wczesniej rame z papierami i na jej bazie zbudowac
    dowolnego customa. Tak jak odbywa sie to dzisiaj w Niemczech.

    Zreszta czlowiek tworzy elektronike to i czlowiek ja oszuka. Tak jak
    odbywa sie to dzisiaj.

    A gdy to nie pomoze to wystarczy dac 1000$ gosciowi z Ukrainy czy
    Bialorusi i tam zarejestrowac motocykl.

  • 90. Data: 2010-12-24 03:40:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-21 17:50:33 +0100, Kuczu said:
    > W dniu 2010-12-21 11:30, de Fresz pisze:Jaaa? Nic. Ale to oznacza, że
    > nowszego Harleja od tego, co masz, to już
    >>

    > A po co mi nowszy skoro ten jest calkiem dobry ?

    przyjdzie unia i zabierze bo nie spełnisz norm:P
    --
    Glub