  • 1. Data: 2010-01-02 17:04:02
    Temat: Re: Ubezpiecznie OC/AC Pzmot
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:hhdvgf$d5q$1@inews.gazeta.pl...
    > Ubezpieczal sie moze ktos w PZMOT?
    > Niby skladka nizsza o 20-30 % od LInk4 Czy Liberty , jakies problemy z
    > nimi moze ktos mial bo musze odnowic polise i nie wiem czy warto do nich
    > sie przesiasc?.

    Bardzo sprawnie zlikwidowali mi szkodę z OC, dostałem ponad 500 zł za
    uszczerbek na lakierze o średnicy 1 cm.
    Jedna wizyta, żadnycyh ponagleń, w tydzień dostałem wycenę, po kilku
    tygodniach kasę.

  • 2. Data: 2010-01-04 11:36:21
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 2 Sty, 17:04, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > uszczerbek na lakierze o średnicy 1 cm.
    > Jedna wizyta, żadnycyh ponagleń, w tydzień dostałem wycenę, po kilku

    Właściwie to podobną likwidacje szkody mialem w link4 z tym ze
    chodzilo o lekkie zarysowanie na zderzaku przednim, ktore
    kwalifikowalo go do wymiany ;) dostalem 1100zl :)